Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lohduttaa kaveria jonka mies haluaa eron ?

Vierailija
13.03.2011 |

Tämä soittelee mulle ihan suruissaan enkä osaa auttaa kun en ole itse kokenut eroa :( Miehensä haluaa eron nyt ja heti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jaksa kuunnella samoja juttuja. Muuta sinun ei tarvitse tehdä. Ne loppuvat aikanaan.

t. syksyllä eronnut

Vierailija
2/5 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuuntelen ja yritän lohduttaa mutta tämä vain itkee :( Pelkää että jos mies lähtee ovesta niin ei tule enää ikinä takaisin. Mies on uhannut jo vuosia erolla ja nainen on yrittänyt mielistellä ja tehdä kaiken kuten mies haluaa, mutta mikään ei auta, mies ei ole ollenkaan tyytyväinen. Tuntuu niin pahalta hänen vuokseen :(

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pönkittämään kaverin itsetuntuoa. Hänet pitää saada ymmärtämään, että toisessa roikkuminen vastoin sen toisen tahtoa ei auta ja että kyllä sitä pärjää omillaankin. Miksi kukaan haluaisi olla huonossa suhteessa tai suhteessa jossa molemmat eivät ole onnellisia, muusta syystä kuin läheisriippuvuudesta ja huonosta itsetunnosta.

Helpommin vain sanottu kuin tehty, tuo kaverin itsetunnon pönkittäminen.

Vierailija
4/5 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit myös lisätä tulevaisuudenuskoa. Etsiä vaihtoehtoja, joista voi saada apua ja kertoa, että kyllä hän pärjää, jos mies lähtee.

Minä sain myös apua erilaisista kirjoista, mm Tommy Hellsteniltä. Hän on kirjoittanut läheisriippuvuudesta ja siitä, että ihminen luulee löytävänsä turvan vain toisesta ihmisestä.

2

Minä kuuntelen ja yritän lohduttaa mutta tämä vain itkee :( Pelkää että jos mies lähtee ovesta niin ei tule enää ikinä takaisin. Mies on uhannut jo vuosia erolla ja nainen on yrittänyt mielistellä ja tehdä kaiken kuten mies haluaa, mutta mikään ei auta, mies ei ole ollenkaan tyytyväinen. Tuntuu niin pahalta hänen vuokseen :( t. ap

Vierailija
5/5 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia :) Nainen sanoo että rakastaa edelleen miestä. Suosittelen hänelle noita kirjoja!

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi