Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masennus paranee kun lakkaa pyrkimästä normiin.

Vierailija
13.03.2011 |

Aamen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sillä masis helpottaa

Vierailija
2/12 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ja lopettaa muiden miellyttämisen, masennus paranee. Siihen ei terapeutteja eikä lääkkeitä tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ja lopettaa muiden miellyttämisen, masennus paranee. Siihen ei terapeutteja eikä lääkkeitä tarvita.

eikä tee mitään niin masennus paranee?

Ei ne lääkkeet ja terapeutti paranna masennusta, ne helpottavat ja auttavat etenemään asiassa

Vierailija
4/12 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siinä että elät väkivaltaisessa suhteessa. Ei terapeutti sinun puolestasi päätöksiä muuttaa elämääsi tee, sinun on tehtävä ne itse.

Asiat voi joko oppia hyväksymään tai muuttaa niitä.

Vierailija
5/12 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siinä että elät väkivaltaisessa suhteessa. Ei terapeutti sinun puolestasi päätöksiä muuttaa elämääsi tee, sinun on tehtävä ne itse.

Asiat voi joko oppia hyväksymään tai muuttaa niitä.

ja juuri samaa tarkoitin kuin sinäkin, ei terapeutti paranna mutta auttaa

Vierailija
6/12 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoin diabeteskin paranee, kun vaan itse päätät. Ei kannata käyttää lääkkeitä.

Vierailija
7/12 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan oppia hyväksymään asiat. Ei kannata syytää hirveästi rahaa terapiaan, hyväksymään oppii ilman sitäkin.

Vierailija
8/12 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennus taas asennevaikeudesta. Menneisyyttäsi et voi muuttaa, hyväksy siis se.

Vierailija
9/12 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan oppia hyväksymään asiat. Ei kannata syytää hirveästi rahaa terapiaan, hyväksymään oppii ilman sitäkin.

Rahanhukkaa sitten koulutus ja palkanmaksu terapeuteille, kirjoittakaapas yleisönpalstoille lehtiin, että säästökohde yhteiskunnassa

Vierailija
10/12 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten olen parantunut masennuksestani, oikeasti siis. Olin saikulla ja popsin pillereitä aikani, mutta ei kyllä hajuakaan, miten olen parantunut, mutta onnellinen olen, että olen parantunut. Enkä edes pelkää, josko sairastun uudelleen. Paniikkihäiriökin on kuin vain paha uni jossain menneisyydessä.

Vierailija
11/12 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuksen hoitoa ei pitäisi ainakaan yhteiskunnan varoilla tukea. Terapiat suunnattava pelkästään traumoja kokeneille, ei niille ketkä masentuvat jos elämä ei antanutkaan vaurautta, lapsia, hyvää avioliittoa, yms.

Vierailija
12/12 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siihen riittää pilleripurkki. Ei kelan vuosikausia maksamia juttutuokioita.