Se on hyvä, että tuo Japanin reaktori posahti
Nyt kaikki ydinvoiman tuntemattomilla kauheuksilla pelottelevat huuhaat joutuvat myöntämään, että tuotettua megawattituntia kohden ydinvoima on sittenkin turvallisin vaihtoehto.
Ja että nykyaikaisilla voimaloilla riskit on kuitenkin aika pieniä, vaikka ne joutuisivat sekä maanjäristyksen ja tsunamin jyräämäksi.
Pelätkää hei Islannin tulivuoria ja tsunameja.
Tero
Kommentit (27)
Pois ajatuksesta; pois mielestä. Pienet säteily sateet josta ei edes varoteta ei voi haitata. Ainakaan suomea. Nythän se pitää paikkaansa ku ollaan sen verran kaukana. T:Sissi
Tuskinpa haluisit olla mun kengissä. Hydrogefalus sama sairaus joka on valloillan tsernobili alueella. ehkä sulle kaikki on kukkaista mut toisille ei. T:Sissi
että mitä kauemmaksi menee ydinvoimalasta niin sitä vähemmän on säteilyä/vaaraa.....minä kun luulin että jos Japanissa poksahataa niin säteteily tulee vaan ja ainoastaan tänne Suomeen. :)
On nuo Japanilaiset erittäin fiksuja....
Tero on uskossaan vahva mutta sarkasmissaan heikko.
"Se on hienoa että naapurin Jari hakkasi vaimonsa sairaalakuntoon. Nyt voin rakentaa paremman parisuhteen"
Tero on uskossaan vahva mutta sarkasmissaan heikko.
"Se on hienoa että naapurin Jari hakkasi vaimonsa sairaalakuntoon. Nyt voin rakentaa paremman parisuhteen"
on siinä avain uuteen ja parempaan alkuun?
että mitä kauemmaksi menee ydinvoimalasta niin sitä vähemmän on säteilyä/vaaraa.....minä kun luulin että jos Japanissa poksahataa niin säteteily tulee vaan ja ainoastaan tänne Suomeen. :)
On nuo Japanilaiset erittäin fiksuja....
Tero
Tero