Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

täysin siarasta teinien laihdutusta!

Vierailija
12.03.2011 |

Iltalehdissäkin ollut tästä nyt tänään juttua..

Mutta ihan oikeesti tarkkailkaa teini tyttöjä ettei pyöri ainakaan tällä sivustolla http://hoyhen.palstani.net/c1-pro-ana

Nopeasti kattelin tätä ja ihan käsittämätöntä!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks nyt kun täytän vähän turhan takia tätä palstaa, mutta haluisin kysyä teiltä että paljonkohan minä, n. 50 kiloinen tyttö kulutan jos liikun tämän verran tänään:

- n. 30 min hölkkä

- 700 vatsalihasta

- 500 kyykkyä NOPEAAN tahtiin

- 200 haarahyppyä

- 150 selkälihasta

- 50 punnerrusta

- 400 loikkakyykkyä

Harmittaa nimittäin kun repsahdin tänään isäni painostuksesta syömään 3 (!) leipää, mandariinin ja kalkkunaa Niistä tuli yhteensä melkein _300_ kaloria. Nyt olis pakko saada kulutetuksi noi ja PAALJON enemmänkin, koska joudun kuitenkin tänään syömään vielä lisää, tod.näk. tänään menee kalorit 600

+ EHDOTUKSIA mitä voisin lisätä liikuntaani, mulla on nimittäin likuntakielto, joten porukat ei saisi huomata liikkumistani, tonne lenkille onnistun varmaan just ja just karkaamaan !

Vierailija
2/13 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tollasta voi olla? Eikö tota sivustoa saada ales?

Käsittämätöntä miten jotkut ihannoi tosissaan anoreksiaa! Eli tautia johon voi kuolla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavoitepaino, joka oli 30 kiloa :O

Vierailija
4/13 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä itse nuorta. Kyllä nuo tiedot saa muualtaki kuin netistä.

Tuo nyt on ihan normi anorexiaa sairastavan käytöstä, ei sitä kenenkään naaman edessä hehkuteta. Kai se on parempi että vanhemmat lukee noita, tajuavat sitten "ehkä" jotain?

T:ex-teini anorektikko

Vierailija
5/13 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä tosi paljon keskustelijoita! Luulis että noin vääristyneitä mielikuvia ei noin monella olisi.

Ihan itku tuli, kun kattelin noita päiväkirjoja..

Tytöt tsemppaa toisiaan olemaan syömättä ja liikkumaan sairaan paljon! Miksi?

Vierailija
6/13 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt on ihan normi anorexiaa sairastavan käytöstä, ei sitä kenenkään naaman edessä hehkuteta. Kai se on parempi että vanhemmat lukee noita, tajuavat sitten "ehkä" jotain?

Onko noilla kaikilla keskustelijoilla oikeasti anoreksia, vai haluavatko vaan epätoivoisesti laihtua ja hakevat oikeasti anoreksiaa sairastavilta vinkkejä, kunnes sairastuvat itsekin? En ymmärrä..

Vierailija
7/13 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku teini miettii siellä että paljon hammastahnassa on kaloreita?!? Häh!!

Vierailija
8/13 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannoidaan alipainoisuuta ja auta armias mikä "plösö" olet, jos syö normaalisti.

Ei ne teinit synny syömishäiriöisiksi, kyllä siihen ihan opitaan omilta äidieltä/mediasta/ympäristöstä. Haetaan kontrollintunne elämään, jota oikeasti ei voi kontrolloida.

Vierailija
9/13 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannoidaan alipainoisuuta ja auta armias mikä "plösö" olet, jos syö normaalisti.

Ei ne teinit synny syömishäiriöisiksi, kyllä siihen ihan opitaan omilta äidieltä/mediasta/ympäristöstä. Haetaan kontrollintunne elämään, jota oikeasti ei voi kontrolloida.

On toi kyllä oikeesti niin surullista!

Vierailija
10/13 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noilla kaikilla keskustelijoilla oikeasti anoreksia, vai haluavatko vaan epätoivoisesti laihtua ja hakevat oikeasti anoreksiaa sairastavilta vinkkejä, kunnes sairastuvat itsekin? En ymmärrä..

osa on niitä yrittelijöitä. Varmaan valehtelevat painoaan ja syömisiään. Nuo jutut nyt kertoo lähinnä siitä, että asiat ei välttämättä kotona ole hyvin ja nälkä ajaa suuremman osan syömään =D Toisaalta nuo nuoret eivät toisaalta ole asian kanssa yksin ja suuriosa lopettaa varmaan hetken kulttua.

Anorexiaa kun sairastin niin en missään nimessä olisi antanut vinkkejä yhtään kenellekkään, sillä halusin olla maailman laihin ja paras!!! Kyllä tuo on NIIIIN psykologinen sairaus, että harvalla se menee anorexiaksi.

Hyh! Onneksi olen sen verta onnekas, että pelastuin =D

Vierailija
11/13 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa on niitä yrittelijöitä. Varmaan valehtelevat painoaan ja syömisiään. Nuo jutut nyt kertoo lähinnä siitä, että asiat ei välttämättä kotona ole hyvin ja nälkä ajaa suuremman osan syömään =D Toisaalta nuo nuoret eivät toisaalta ole asian kanssa yksin ja suuriosa lopettaa varmaan hetken kulttua.

Anorexiaa kun sairastin niin en missään nimessä olisi antanut vinkkejä yhtään kenellekkään, sillä halusin olla maailman laihin ja paras!!! Kyllä tuo on NIIIIN psykologinen sairaus, että harvalla se menee anorexiaksi.

Hyh! Onneksi olen sen verta onnekas, että pelastuin =D

Onneksi tosiaan pelastuit tollaiselta :)

Kyllähän tuo monilta tytöiltä on kamalaa leikkiä vakavalla sairaudella!

Paino on kuitenkin jossain määrin kaikille ainakin välillä hankala ja arka asia, saati sitten nuorelle jolla ei vielä ole kunnollista minä-kuvaa kehittynyt.

Jotenkin toivois vaan että yhteiskunta voisi kehittyä ettei tällaisia ulkonäköpaineita kehittyisi nuorille naisille.

Vierailija
12/13 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille !

Olen 15v tyttö pääkaupunki seudulta. Mulla on sellanen fiilis, et mun on pakko laihtuu ja rankasti tai muuten en kelpaa mihinkään. Ja mun on pakko tehdä se keinolla millä hyvänsä.

Tähän olen päätynyt, koska en enään kestä sitä, kun äiti ja iskä kommentoi mun syömisii ja painoo. Se saa mut itkemää ja inhoon mun kroppaa nykyään ihan vietävästi. Peiliin en edes halua katsoa, sillä se tuntuu yhtä pahalta, kun veitsikurkulla.

Kaiken lisäksi mua haukutaan muuallakin kuin kotona. Harrastan kilpaurheilua (en kerro lajia) ja siellä mua nuoremmat tytöt, jotka eivät ole vielä joutuneet murrosiän muutoksia kohtaamaan, arvostelevat mun painoa, ulkonäköä, haukkuvat isoksi, painavaksi, oudoksi, läskiksi jne.

Tän takii mä oon itkeny tyylii koko viikonlopun. Mä en haluu lopettaa mun rakasta harrastusta, mutta en pysty käymään siellä, kosk mietin vaan kuinka läski oon ja mitä muut ajattelee.

Mun mitat on 167/57 ja haluan laihtua todella paljon. Kertokaa vinkkejä, miten pystyy laihtumaan nopeasti!

Kiitos, jos joku edes viitsii lukea tämän, saatika jos joku olisi niin kiltti ja auttais..

Vierailija
13/13 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ViestiAihe: Vittu. Siitä sitten... Tänään kello 12:25 am

Kiitos Iltalehti. Kiitos. Tätähän me kaikki kaivattiinkin. Neljääsataa turhaa pällistelijää. Tyypeillä on oikeita ongelmia, eikä teidän 'raavaiden rekkamiesten' pälinät 'oikeasta voista ' ja valittelut pienistä aterioista auta. Sairastukaapa itse shoohon ja tulkaa sitten tänne. Tervetuloa myös kaikki uudet kyttäjät. Vittu nyt sentään.

What Would Mary-Kate Do?

It's the perfect suicide ?

Takaisin alkuun Siirry alas

Näytä käyttäjän tiedot

mileeeee

Nainen Viestien lukumäärä: 238

Registration date: 15.09.2010

ViestiAihe: Vs: Vittu. Siitä sitten... Tänään kello 12:27 am

helvetin ihanaa että ne tulee vielä tunkemaan meidän oikeitten ongelmien väliin ?

mä niiiin rakastan mediaa!

Hunger hurts, but starving works, when it costs too much to love..

[51] [50] [49] [48] [47] [46] [45] [44] [43] [42]

She Believed

Takaisin alkuun Siirry alas

Näytä käyttäjän tiedot

Jennifake

Nainen Viestien lukumäärä: 415

Ikä: 18

Registration date: 13.01.2011

ViestiAihe: Vs: Vittu. Siitä sitten... Tänään kello 12:29 am

Alkoin vihaamaan mediaa yhä enemmän.

Mutta elkää jättäkö höyhentä, pitäkää siitä huolta.