Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin kertokaa mikä on MUNAHAUKKA kun en tajua

Vierailija
12.03.2011 |

onko se sellainen, joka tarjoaa tukea ja apua vai sellainen joka on "huora"

Kun mua äsken joku sanoi munahaukaksi ja olen ollut selibaatissa erosta lähtien, eli pian viisi vuotta. Syystä että seksi on vastenmielistä sellaisen kanssa jota en tunne läpikotaisin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai joka on ystävällinen miehelle (mikä kertoo suoraan pyrkimyksestä vongata seksiä). Siis täysin luonnoton olento ja kivitys uhan alla.

Jos olit se jonnajoku joka antoi yhteystietonsa miehelle joka kertoi vaimon jättäneen hänet olet selkeästi pahimman luokan munahaukka.

T: eronnut munahaukka, selibaattia kasassa nyt 10 kuukautta eikä ole tarkoitus lopettaa vähään aikaan mutta en mahda sille mitään että tahdon lohduttaa ihmisiä sanomalla jotain ystävällistä.

Vierailija
2/6 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä jo siitä että nainen on eronnut tietää että hän vokottelee ( mitä todennäköisimmin varattuja) munia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään vakituista, sitten on etsimässä vakituista eli on munahaukka. Sinkut siis ovat, kaikki olemme joskus olleet sellaisia.

Vierailija
4/6 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"munahaukka" -nimitys on katkerien, elämäänsä, mieheensä ja koko hässäkkään yms. tympäytyneiden naisten viimeinen keino, jolla pönkitetään sitä omaa haurasn horjuvaa itsetuntoa.

Yleensä "munahaukan" tittelin saa se naapurin yh, käytännössä on tosin se ja sama mitä se yh tekee -- tai useinmiten on tekemättä.

Nimittely jokatapauksessa kasvattaa kivasti sen nimittelijän itsetuntoa: nimittelijä voi ainakin mielikuvituksessaan kokea, että joku olisi muka tarpeeksi epätoivoinen kiinnostuakseen siitä nimittelijän omasta ukkokullasta. Voi vitsi, melkein kuin kauniissa ja rohkeissa =D

Vierailija
5/6 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eron jälkeen mua kukaan pariskunta huoli yhteiseen illanviettoon! Ties vaikka mä noituisin sen mies-paran sänkyyn kanssani, tai vielä pahempaa, meistä tulis ystäviä.

Mutta olkaa huoleti, mua kiinnostaa miehiä enemmän se, miten lapseni pärjäävät. Siksi en etsikään miestä itselleni.

Vierailija
6/6 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eron jälkeen mua kukaan pariskunta huoli yhteiseen illanviettoon! Ties vaikka mä noituisin sen mies-paran sänkyyn kanssani, tai vielä pahempaa, meistä tulis ystäviä.

Mutta olkaa huoleti, mua kiinnostaa miehiä enemmän se, miten lapseni pärjäävät. Siksi en etsikään miestä itselleni.

Sano mitä sanot, kaikki tietää että panet niiden miehiä!

Mutta, jos tahdot huijata ihmisiä luulemaan ettet ole munahaukka, voit aina tehdä näin: Muuta asuinpaikkaa, sellaiseen jossa kukaan ei tunne sinua. Lopeta meikkaaminen ja näyttävät vaatteet ja pistä sen sijaan huivi päähän. Sano kaikille että olet lesta ja miehesi kuoli. VOI olla että osa naisista ei osaa epäillä sinun panevan heidän miehiään.