Onko normaalia suukotella vaipanvaihdon yhteydessä vauvan alapäätä?
Olen saanut esikoiseni ja äitini häntä katsellessani kertoi,kuinka hän aikoinaan vaippaa vaihtaessaan suukotteli takapuoltani ja pimppaa! Musta tuo kuulosti tosi oudolta, vai olenko vaan rajoittunut, kuten äitini sanoi? Oli miten oli, en kyllä itse tuollaista tee! Mitä mieltä olette?
Kommentit (10)
Olen saanut esikoiseni ja äitini häntä katsellessani kertoi,kuinka hän aikoinaan vaippaa vaihtaessaan suukotteli takapuoltani ja pimppaa! Musta tuo kuulosti tosi oudolta, vai olenko vaan rajoittunut, kuten äitini sanoi? Oli miten oli, en kyllä itse tuollaista tee! Mitä mieltä olette?
sairas provo. Yök!
nykyaikana. Eri asia kun me oltiin vauvoja, silloin ei tuo pedofilia ollut tälleen pinnalla kuin nyt.
Pieniä varpaita kyllä suukottelen, mutta ei tulisi mieleenkään pyllyn alueelle mennä.
Ei kai se nyt niin vakavaa ole mutta en tiedä miksi ainakaan itse niin tekisin..
Itse annan lapselleni "maharupsuja", mut kertaakaan ei ole käynyt edes mielessä suukotella alapäätä.
mahan, selän, jalkojen, käsien ja pään ohella ja tyttö kikattaa ihan kippurassa :) mutta emmä nyt ihan pimppaa kuitenkaan...
Sairasta kyllä,mutta ei valitettavasti provo.Ap
Jos tuolllaista on tapahtunut, niin MITÄ asiatonta siinä on sitä täälltä kysellä?
en todellakaan pussaile vauvan alapäätä, ei tulisi edes mieleeni moinen.