Oletko koskaan loukkaantunut jostain facebookissa? (ov)
-kun joku on kirjoittanut jotain mielestästi epäsopivaa?
-jättänyt sinut huomioimatta?
-poistanut kavereista?
Miksi?
Kommentit (4)
kun kerroin yhdelle parhaimmista kavereistani että tein plus testin,niin tämä kävi kirjoittamassa sen seinälleni=(Tiesi varsin hyvin etten halua asiasta kellekkään muulle kertoa ennen kun varmistuu ettei mene kesken tai mitään..
tilapäivityksessään minun profiilikuvasta tähän tyyliin: " Onkos tuo sinun mies tuossa kuvassa vai joku muu?" Kuva oli siis halailukuva romanttisessa mielessä, ja miehestä näkyi takaraivo.
Toisaalta olin enemmänkin ihmeissäni että sellaista edes kyselee kuin loukkaantunut. Mutta laitoin lähinnä sen piikkiin että hän ei tajunnut julkaisevansa komenttia kaikille kavereilleen.
ärsyttää jatkuvine piikittelyineen ja kommentteineen. Kun kerroin tehneeni jotain, hän heti vastasi, että hän ei ainakaan tollasta tekis ja se on ihan typerää ja hän ei ainakaan.
Juu, hän ei tekis, mutta en jaksanut katsoa niitä typeriä kommenteja ja blokkasin hänet pois. Onneksi hän tajusi itse heivata kaveruuden pois.
ja jos sitä jatkuu tarpeeksi pitkään ja se kohdistuu minuun, poistan kyseisen ihmisen listoiltani. en halua roikottaa siellä ketään sellaista joka ei välitä olemassaolostani.