Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko Japanissa? Laita kuva. Ota yhteys toimitukseen.

Vierailija
12.03.2011 |

Vittu sehän se varmaan onkin ensimmäisenä mielessä, että pitää soittaa keltaiselle lehdistölle.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joskus noi kehotukset on niin törkeitä kun on tapahtunut jokin kamala tragedia ja heti alla pyydetään kuvia.

Vierailija
2/10 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi joku tuollaista tekee. Jos minä ottaisin kuvan ja lähettäisin sen mediaan, vaatisin siitä palkkion. Mutta tyhmillä ihmisillä lehdet saavat ilmaista materiaalia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi joku tuollaista tekee. Jos minä ottaisin kuvan ja lähettäisin sen mediaan, vaatisin siitä palkkion. Mutta tyhmillä ihmisillä lehdet saavat ilmaista materiaalia!

Vierailija
4/10 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhä enemmän näin tapahtuu. Loppuvat nämä sateet "perinteisen" lehdistön laariin

Vierailija
5/10 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelijanuoret laittoivat eilen facebookiin ja Youtubeen kuvia ja videoita. Ei mennyt tuntiakaan kun heille oli jätetty viestejä sekä Ylestä, Ilta-Sanomista, Iltalehdestä Hesarista ja vielä muutamasta muusta. Tais olla kolmosteeveekin asialla. Ilmeisesti myivät kuitenkin niitä kuvia jonnekin.

Vierailija
6/10 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pahvi tajua, että toimittajat tekee sitä, mitä kansa haluaa. Meidän tehtävä on palvella lukijoitamme.

Nykyään kun kaikilla on kamerat mukana ja tietoliikenneyhteydet pelaavat tavalliset ihmisetkin pääsevät osaksi tiedonvälitystä, mikä on aika merkittävä juttu, vaikkei ap:n kaltaiset idiootit sitä tietenkään tajua.

Aika outoa olisi, jos media ei mitään Japanin tilanteesta kertoisi...

Vierailija
7/10 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pahvi tajua, että toimittajat tekee sitä, mitä kansa haluaa. Meidän tehtävä on palvella lukijoitamme.

Nykyään kun kaikilla on kamerat mukana ja tietoliikenneyhteydet pelaavat tavalliset ihmisetkin pääsevät osaksi tiedonvälitystä, mikä on aika merkittävä juttu, vaikkei ap:n kaltaiset idiootit sitä tietenkään tajua.

Aika outoa olisi, jos media ei mitään Japanin tilanteesta kertoisi...

Eikä tainnut ymmärtää ap:n viestiä lainkaan.

Vierailija
8/10 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilenkin lehdissä paljon juttuja ihmisistä, jotka oli paikalla, ja olivat itse ilmoittaneet lehdille asiasta, ja lähettäneet kuvia. Joku jossain havaijillakin oli laittanut sähköpostia johki toimitukseen että täällä me nyt odotellaan tsunamia, jeh.

Vierailija
9/10 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilenkin lehdissä paljon juttuja ihmisistä, jotka oli paikalla, ja olivat itse ilmoittaneet lehdille asiasta, ja lähettäneet kuvia. Joku jossain havaijillakin oli laittanut sähköpostia johki toimitukseen että täällä me nyt odotellaan tsunamia, jeh.

Jos siitä vielä maksetaan, niin sitä parempi.

Vierailija
10/10 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehtiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi