Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kyllä mene maanantaina töihin, tulee laskeuma

Vierailija
12.03.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä ajattelin mennä.

Vierailija
2/8 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei täällä ole kovin suurta todennäköisyyttä vaaralle.

Itse olin ulkotöissä, kun Tsernobyl satoi. Ei oikein ollut mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa rehkimistä toki kannattaa välttää ennenkuin elimistö on palautunut kunnolla. Mullakin melkein tuli kohdun laskeuma, onneksi hellitin ajoissa heti kun huomasin oireita.

Vierailija
4/8 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan sitten ajattele niitä työntekijöitä, jotka siellä ydinvoimalassa henkensä kaupalla yrittävät saada tilanteen hallintaan? Ei, av-mamma tietenkin pelkää laskeumaa jo nyt tuhansien kilometrien päässä..

Vierailija
5/8 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan sitten ajattele niitä työntekijöitä, jotka siellä ydinvoimalassa henkensä kaupalla yrittävät saada tilanteen hallintaan? Ei, av-mamma tietenkin pelkää laskeumaa jo nyt tuhansien kilometrien päässä..

japanissa on kansakuntaa ihan tarpeeksi,se ei muutamasta ydinturman työntekijöiden kuolemasta mihinkään muutu!

Vierailija
6/8 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

japanissa on kansakuntaa ihan tarpeeksi,se ei muutamasta ydinturman työntekijöiden kuolemasta mihinkään muutu!

mulle on ainakin ihan sama, laskeutuuko radioaktiivinen pöly myös sun Nico-Petterisi päälle.

Vierailija
7/8 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on ainakin ihan sama, laskeutuuko radioaktiivinen pöly myös sun Nico-Petterisi päälle.

mutta sinun jessica-jannicalle toivotan hyvää matkaa pilven päällä. eikun ööööh,keskellä.... kertokoon terveisiä jaaappanilaisille:)

Vierailija
8/8 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä ydinvoimalan työntekijöitä erittäin hyvinä ihmisinä. Henkensä kaupalla nyt suojelevat muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä