En kyllä mene maanantaina töihin, tulee laskeuma
Kommentit (8)
ei täällä ole kovin suurta todennäköisyyttä vaaralle.
Itse olin ulkotöissä, kun Tsernobyl satoi. Ei oikein ollut mukavaa.
Liikaa rehkimistä toki kannattaa välttää ennenkuin elimistö on palautunut kunnolla. Mullakin melkein tuli kohdun laskeuma, onneksi hellitin ajoissa heti kun huomasin oireita.
Ei kukaan sitten ajattele niitä työntekijöitä, jotka siellä ydinvoimalassa henkensä kaupalla yrittävät saada tilanteen hallintaan? Ei, av-mamma tietenkin pelkää laskeumaa jo nyt tuhansien kilometrien päässä..
Ei kukaan sitten ajattele niitä työntekijöitä, jotka siellä ydinvoimalassa henkensä kaupalla yrittävät saada tilanteen hallintaan? Ei, av-mamma tietenkin pelkää laskeumaa jo nyt tuhansien kilometrien päässä..
japanissa on kansakuntaa ihan tarpeeksi,se ei muutamasta ydinturman työntekijöiden kuolemasta mihinkään muutu!
japanissa on kansakuntaa ihan tarpeeksi,se ei muutamasta ydinturman työntekijöiden kuolemasta mihinkään muutu!
mulle on ainakin ihan sama, laskeutuuko radioaktiivinen pöly myös sun Nico-Petterisi päälle.
mulle on ainakin ihan sama, laskeutuuko radioaktiivinen pöly myös sun Nico-Petterisi päälle.
mutta sinun jessica-jannicalle toivotan hyvää matkaa pilven päällä. eikun ööööh,keskellä.... kertokoon terveisiä jaaappanilaisille:)
niitä ydinvoimalan työntekijöitä erittäin hyvinä ihmisinä. Henkensä kaupalla nyt suojelevat muita.
Mä kyllä ajattelin mennä.