Aiotko äänestää vaaleissa ydinvoimaloita kannattavaa puoluetta? (kok, kepu, rkp, vihreät)
Kommentit (47)
Melko mielenkiintoista logiikkaa...
Siitä lähtien kun ovat menneet mailman ydinvoimamyönteisimpään hallitukseen mukaan.
Suomessa ei ole 8.9 Richterin asteikon maanjäristyksiä ja klapienergia tappaa planeetan varmasti
Melko mielenkiintoista logiikkaa...
Siitä lähtien kun ovat menneet mailman ydinvoimamyönteisimpään hallitukseen mukaan.
Vihreät ovat siis olleet mukana päätöksenteossa eri mieltä olevien puolueiden kanssa, eivätkä valitettavasti onnistuneet kääntämään vastustajien päätä. Vihreät itse vastustivat ydinvoimaa vimeiseen asti ja äänestivät sitä vastaan kaikissa äänestyksissä. Millä ihmeen logiikalla tämä tarkoittaa sitä, että vihreät ovat vastuussa ydinvoimapäätöksestä?!
Sitä paitsi, vielä paljon huonommat mahdollisuudet asioiden muuttamiseen/vastustamiseen on oppositiossa. Se, että vihreät eivät olisi olleet mukana energiauudistusta tekevässä hallituksessa, olisi tarkoittanut ympäristön kannalta vielä huonompaa lopputulosta.
Olen niin kyllästynyt tähän vihreiden tekopyhyyden suitsuttamiseen. Ei kai se, että on vähemmistössä jossain asiassa tarkoita sitä, että ei saa olla mukana päätöksenteossa? Eihän se nyt hyvänen aika ole niin, että jos muut ovat väärässä niin se ainoa eri mieltä olevan pitää jättäytyä pois kokonaan. Ei ole viohreiden syy että muut kannattavat ydinvoimaa, eikä ole järkevää olettaa että vihreät pysyvät pois hallituksista niin kauna kuin muut ovat muuttaneet mielensä.
Milloin vihreät on alkaneet ydinvoimalaa kannattaa?
Jos on hallituksessa, joka päättää uuden ydinvoimalan rakentamisesta, se on sama kuin kannattaisi ydinvoimaa, ellei eroa hallituksesta. Turha vihreiden selitellä yhtään mitään muuta.
Aiotko äänestää vaaleissa ydinvoimaloita kannattavaa puoluetta? (kok, kepu, rkp, vihreät)
kai aion. Me tarvitsemme sähköä jatkossakin.
Hyvä että oikeat ydinvoimapäätökset tehtiin ennen kuin vihreät saavat taas propagandakoneistonsa käyntiin!
Vihreät on ydinvoiman takuunaisia.
Ääni vihreille on ääni uraanille!
Minulle on tärkeintä että ehdokkaani kannattaa ydinvoimaa. Ydinvoima on turvallisin ja ekologisin tapa tuottaa sähköä tällä hetkellä. Aurinko korvaa tuon kyllä nopeammin kuin uskottekaan ;)
Olen ehdottomasti ydinvoiman kannalla.