Veljen tuleva vaimo on kylmä tyyppi!
Ooo, ärsyttää teeskennellä heidän kylässä käydessään, että on kiva tavata. Siis en ole pahempaa materialistia ja jotenkin kylmän kovaa ihmistä aiemmin tavannutkaan. Eikä sovi yhtään veljelleni.
Saanko puuttua asiaan, ennen kuin hokaavat mennä naimisiin tai tehdä lapsia, että ei herranjumala tuollaisen kanssa vai täytyykö pitää vaan mölyt mahassa? Olen kyllä avarakatseinen ihminen, mutta...
Kommentit (10)
Ja mitä kuvittelet sillä saavuttavasi?
No, onko ne nyt justiin menossa naimisiin vai seurustelevatko vasta. Jos seurustelevat, niin anna ajan kulua, niin se kyllä näyttää onko tyttöystävä oikeasti kylmä vai sinä harhainen.
En mää nyt mitään kamoja ala heitteleen seinille. Mutta tuo perintökortti on kyllä hyvä. Tai jos se alkaa esitellä niitä iänikuisia paratiisejaan, niin taidan vahingossa kilauttaa kahvikupin liian lujaa asetille tai pudottaa lusikan, hmm, nyt suunnitelee kovasti strategiaa... Vai pitäiskö alkaa kiroaan, tehoaisko se, niinku että mitä vittua sää aina niitä perkeleen tavaroita siinä esittelet...
Vai pitäiskö alkaa kiroaan, tehoaisko se, niinku että mitä vittua sää aina niitä perkeleen tavaroita siinä esittelet...
Joo tämä on hyvä idea, jos käytät puheessa paljon kirosanoja niin veljesi varmaan tajuaa siitä, että hänen suhteellaan ei ole tulevaisuutta. Ei edes tarvi puhua siitä naisystävästä, kunhan kiroilet vaan kovasti.
imetyksiin, rytmeihin ja kaikkiin mahdollisen saa perheen ulkopuoliset ottaa kantaa vapaasti ja arvostellen. Niin tuohan nyt on pieni jutska, että joku kolhittu nainen puutuu sukulaisten seurustelusuhteisiin.
Entä jos vaan vaikuttaa kylmältä ja onkin oikeasti vaikka epävarma itsestään. Ja jos veljesi hänen kanssaan haluaa olla, niin en puuttuisi!
Ehdotan seuraavaa: puhu veljellesi kahden kesken, huomauttele hänelle tyttiksen ominaisuuksista tyyliin "oletko hei muuten huomannut, että ..." ja "sä olet kyllä ihana kun sä kestätä tota, kun sehän on niin ...", vihjaile. Ts. myrkytä veljesi mieli tyttistä vastaan, niin et joudu itse vastuuseen heidän välirikostaan. Jos voit, rekrytoi teidän äiti samaan kampanjaan! Kaupan päälle saatat saada veljestäsi pesunkestävän peräkammarinpojan. :)
veljen tyttöystävä, jolla on kivat kupit, joita iloisena esittelee, vai sinä, joka et sitä kestä. Jos ne kupit ovat sinulle aidosti yhdentekevät, et niistä tänne kirjoittele. Ota rauhallisesti, ja muista, että asiat, joista ärsyynnymme, kertovat eniten meistä itsestämme.
Tv äiti, jota hirveästi ärsyttää se, miten anoppi paapoo miniää kuin pientä lasta, vaikka tämä on jo perheenäiti, ja joka todellisuudessa suree sitä, ettei oma äiti ole paaponut minua enää vuosikymmeniin.
veljen tyttöystävä, jolla on kivat kupit, joita iloisena esittelee, vai sinä, joka et sitä kestä. Jos ne kupit ovat sinulle aidosti yhdentekevät, et niistä tänne kirjoittele. Ota rauhallisesti, ja muista, että asiat, joista ärsyynnymme, kertovat eniten meistä itsestämme.
Tv äiti, jota hirveästi ärsyttää se, miten anoppi paapoo miniää kuin pientä lasta, vaikka tämä on jo perheenäiti, ja joka todellisuudessa suree sitä, ettei oma äiti ole paaponut minua enää vuosikymmeniin.
Ei millään pahalla, mutta kumpi teistä sen tytön/naisen kanssa seurustelee? Oletko itse hyväksyttänyt oman miehesi/seurustelukumppanisi aina veljelläsi?
Ei se oikeasti muille kuulu, kuin sun veljelles ettö kenen kanssa hän seurustelee. Mulle ei ainakaan tulisi ikinä mieleenikään puuttua siihen, kenen kanssa mun veljet tai sisko seurustelee! On mulla omakin elämä..Toisin kuin sulla?
Vedä oikein kunnon kilarit seuraavalla kerralla kun käytte. Heittele sanojesi vakuudeksi sen materialistin kamat pitkin seiniä. Ota perintö puheeksi.