Laihduttajat! Teille olisi kysymys
Olen nyt alkanut laskemaan kaloreita ja tarkoitus olisi syödä 1500kcal päivään tai alle. Tietysti sen mukaan miten liikun.
Jos olet ollut tuollaisella ruokavaliolla niin onko alkupäivinä teillä ollut päänsärkyä?
Mulla on nyt pari päivää (olen ollut viikon tällä) särkenyt päätä aivan uskomattoman paljon. Nukkuminen ja muut normaalit tavat ei auta. En hirveästi tykkää syödä särkylääkkeitä kun ainoastaan 1000 mg lääkkeet toimii.
Ja siis jos on ollut särkyä niin kuinka pitkään sitä on kestänyt?
Kiitos _asiallisista_ vastauksista.
Kommentit (5)
eli paljon vettä. laihdutus kuivattaa myös...
Onneksi meillä on tuo sodastream, millä saa sitten sen veden paremmin alas. Ihan vain hapotan sen, en lisää mitään makua sinne.
Säännöllinen syöminenkin on vasta opetteluvaiheessa, tein ennen oikeastaan vain ilta/yötöitä niin rytmitkin on vähän sekaisin.. Ja terveellinen syöminen. Ennen kun tuli syötyä lähinnä aamuyöstä ja yleensä se oli pizzaa ja hampurilaisia. =)
Hei mutta kiitos näistä =)
Mulla on ollut tän talvea vatsaongelmia, enkä ole pystynyt juomaan juurikaan muuta kuin vettä. Kyllä se vesikin alkaa maistua ihan kuin limonadille, kun ei makuaisti enää paremmasta muista ;-)
Ja maito. =) Tosin maitoa ei tule juotua niin paljoa kun tuon laktoosittoman litrahinta on aika kova.
ap
eli tuollainen kova päänsärky. Se tulee ilman laihduttamistakin, jos ruokailuväli on liian pitkä.
En oo ikinä laskenut kaloreita, mutta laihduttanut kyllä olen. Ei mulla silloin ollut päänsäryt ongelmana, melkeinpä päinvastoin. Mun laihdutuskeino oli säännöllinen syöminen 2 - 4 tunnin välein, jolloin nälkä ei ehtinyt kasvaa liian suureksi, joten ruoka-annokset oli helppo pitää kohtuullisen kokoisina. Siinä samalla oli tuokin ilo, että nälästä johtuvaa päänsärkyä ei päässyt syntymään.