Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tapahtuu huomenna pörssissä??

Vierailija
11.03.2011 |

Eli pitäiskö heti aamulla ostaa paljon vai myydä kaikki??



Niin siis tän japanian tapahtuman johdosta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida olla pörssi auki huomenna.



Missä tapauksessa sinusta pitää ostaa ja missä tapauksessa myydä?

Vierailija
2/7 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pörssissä. Äkkiseltään tuntuisi, että muut Aasian osakkeet nousisi rajusti, kun taas Japanin putoaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin Aasia laski vähän ja USA jopa nousi tänään. Se tuntui vähän oudolta.

Vierailija
4/7 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mut siis haluaisitko ostaa jos tippuu vai myydä jos tippuu?



Uskoisin, että suurimmat vaikutukset ovat Japanin markkinoille. Japanissa ei taida monellakaan olla nyt kovin paljon sijoituksia? Tietty jos tuo ydinvoimala tuolla enemmänkin posahtaa, niin vaikutukset voivat olla vielä suurempia isommallekin alueelle ja etenkin ihmisten mieleen.

Vierailija
5/7 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos siitä :þ

Vierailija
6/7 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

USAn pörssi on auki vielä 4 minuuttia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

planeetta on linjassa,sit jytisee!