Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä jotkut ihmiset jaksavat jauhaa toisten ihmisten

Vierailija
11.03.2011 |

sanomisia loputtomasti tyyliin mitähän se tuolla tarkoitti jos jolu sanonut hyvää päivää tms.

Itse haluan pysyä poissa kaikenlaisesta p:n jauhamisporukoista, vaikeaa on pienessä työyhteisössä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon just tollainen ja haluaisin siitä päästä eroon.

Vierailija
2/8 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran itsekin haluat tuosta asiasta täällä jauhaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee vaan itselleen hallaa ja samoin muille.

Vierailija
4/8 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitähän riittää. jotain ihan viatonta lausahdusta väännellään ja käännellään vaikka ja miksi. kysessä tietenkin naisvaltainen työpaikka.

Vierailija
5/8 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavani tunnusti hiljattain että on ollut minulla vihainen pitkään asiasta jonka olin sanonut hänelle vuosi sitten. siis VUOSI sitten! itse muistan tilanteen oikein hyvin ja tiedän mitä sanoin, mutta tuttavani väittää muuta. hän onkin pohtinut sanomisiani omassa tyttöporukassaan ja he ovat varmaan vähän lisäilleet puuttuvia sanoja tai ainakin ajatuksia.

nyt, kun sain tietää asiasta olen ihan järkyttynyt: eihän se juttu mennyt ollenkaan niin kuin tämä leidi väittää! siis VUOSI, siinä sanat ehtivät vääntyä moneen kertaan.

Vierailija
6/8 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka jokainen fiksu tajuaa paskanpuhumiseksi.

En jaksa muuta kuin ihmetellä. ap

Vierailija
7/8 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku juoruilija, kohta varmasti tuntee itsensä työpaikka kiusatuksi.

Meillä ei ole tapana puhua niiden asioista jotka eivät ole paikalla, hän sen sijaan haluaa aina kertoa mahtavan juorun. Hän on erään miespuolisen työkaverin vaimon hyvä "ystävä" ja aina miehen selän takana kertoo miten huono aviomies ja isä tämä on, kertoo vaimon kertomia yksityisasioita meille muille, jotka vaivaantuneina yritämme lopettaa jutut.

Tänään mies kävi kertomassa että jää sairauslomalle, puhui kauniisti vaimostaan ja ikäviä perheasioita joiden vuoksi on alkuviikon poissa. "Valitettavasti" tämä "ystävä" ei ollut paikalla ja hän jäi mehevistä juoruista paitsi kun kysyi miksi mies sairauslomalla, kukaan viidestä paikalla olleesta ei tiennyt mitään asiasta, mitä se meille kuuluu kertoa toisen asioita. Huomenna olen samassa vuorossa "ystävän" kanssa ja aivan varmasti saan tietää pikkujuorun. Kohta on pakko sanoa suoraan että ei kuule kiinnosta.

Vierailija
8/8 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset helpommin tulkitsevat toisen sanomiset negatiivisesti ja toisaalta on myös olemassa ihmisiä, eritoten naisia jotka tykkäävät piikitellä kateuksissaan ties mistä asioista ja jättävät sanomiset "leijumaan" ilmaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme