Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi rakkautta: Chris Medina

Vierailija
11.03.2011 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chris ei päässyt jatkoon AI:ssa. Rakkautta ja velvollisuudentuntoa... onko sitten viisasta, en tiedä, mutta kaunista kuitenkin. Tykkäsin Chrisistä paitsi siksi, että olen itsekin ollut töissä vammaisten ja vammautuneiden kanssa, mutta myös siksi, että hän näyttää ihan yhdeltä ystävältäni, heh

Vierailija
2/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Lopez romahti täysin, kun joutui pudottamaan hänet.

Tuollainen on aitoa rakkautta, ei pelkästään uhrautumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen tarina, mutta ei peruste päästä AI semifinaaleihin. Chrisille on kuulemma aika paljon tullut apua (rahallista) kun tuo tarina tuli yleisölle tutuksi.

Vierailija
4/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen tarina, mutta ei peruste päästä AI semifinaaleihin. Chrisille on kuulemma aika paljon tullut apua (rahallista) kun tuo tarina tuli yleisölle tutuksi.

Jotta voi palkata esim. hoitajia levätäkseen itse.

Kuitenkin tuollainen rakkaus on jotain niin niin harvinaista varmaankin?

Vierailija
5/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvasydamista vakea.

Vierailija
6/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset pelkäävät? Kukaan ei täällä juurikaan kiitä Jumalaa mistään, miksi? Täällä torjutaan usko huuhaana ja uskotaan vain narsistiseen omaan itseensä, miksi?

Itsekin olen asunut ulkomailla ja tämä kansa on kyllä jotensakin itseriittoista ja uskoo vain materiaan nykyään??!!

Surullista!!

Vierailija
7/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei täällä juurikaan kiitä Jumalaa mistään, miksi?

No en vaan tajua mistä pitäis kiittää? Ja joo, usko on huuhaata, heikkojen ihmisten tapa siirtää vastuu itseltään jollekin ... niin mille?

Vierailija
8/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset pelkäävät? Kukaan ei täällä juurikaan kiitä Jumalaa mistään, miksi? Täällä torjutaan usko huuhaana ja uskotaan vain narsistiseen omaan itseensä, miksi? Itsekin olen asunut ulkomailla ja tämä kansa on kyllä jotensakin itseriittoista ja uskoo vain materiaan nykyään??!! Surullista!!

ainoastaan valtioon joka pitaa huolen kaikista ja kaikesta. Uusi Jumala?

Vierailija
9/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset pelkäävät? Kukaan ei täällä juurikaan kiitä Jumalaa mistään, miksi? Täällä torjutaan usko huuhaana ja uskotaan vain narsistiseen omaan itseensä, miksi? Itsekin olen asunut ulkomailla ja tämä kansa on kyllä jotensakin itseriittoista ja uskoo vain materiaan nykyään??!! Surullista!!

Mites tää liittyy Chrisiin? Pitäisikö hänen kiittää jumalaa vaimon vammautumisesta? Vai niistä rahoista joilla kanssaihmiset ovat häntä ja vaimoa auttaneet?

Vierailija
10/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne jotka etenevät pyrkyreinä ettenpäin uskovatkin juuri vain itseensä omana jumalanaan!

Surullista minusta.

Olen katsonut sekä suomen, että amerikan sarjoja kadonneen jäljillä esim. ja molemmat kyllä koskettavia, mutta Amerikan versiossa niin usein kiitetään Jumalaa, Suomessa ei koskaan! Miksi?

Suomalaiset tuntuvat jotenkin vielä häpeävän sitä, etteivät olekaan niin itseriittoisia.

Sen takia täällä varmaan on niin paljon väkivaltaa ja puukot heiluvat, kun kasvatus on hukassa, uskotaan vain materiaan, kuten vanhoissa kommarimaissa tms??

Vierailija
11/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä biisikin. Nyyhkytarina on aina eduksi. Tuskin kylläkään nyt enää menevät naimisiin ja mutaman vuoden päästä saattaa alkaa tympimään koko tilanne.

Mitä sitten tulee uskonnollisuuteen Amerikassa niin se on totta että Eurooppaan verrattuna varsinkin etelä (ja pohjoinenkin) ovat hyvin uskonnollisia. Euroopassa uskonnottomia eivät ole vain pohjoismaalaiset, vaan melkein kaikki ja hyvä niin.

Amerikassa ei ole tylsää valtiollista kirkkoa jossa saa maata perseellään verorahoja ja kolehteja sekä muita maksuja keräten vaan kirkkojen täytyy aktiivisesti kerätä jäseniä ja järjestää aktiviteettia. Tuo on yksi syy uskontojen menestykseen USAssa. En kylläkään tiedä miten tämä kaikki liittyy itse aiheeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi