Soijarouhe
Kaverini väittää että bolognesekastike soijarouheesta on yhtä hyvää kuin jauhelihasta. Että niitä ei erota.Pitääkö paikkaansa? Epäilen.
Kommentit (7)
Kyllä saa yhtä maistuvan kastikkeen soijarouheesta kuin jauhelihastakin. maku on kyllä mielestäni hieman eri, jos käyttää vain soijarouhetta. hyvää, ellei parempaa, se silti on.
Soijarouhe tuntuu suussa sunnilleen samanlaiselta kuin jauheliha. Se on kuitenkin itsessään aika mautonta, joten maku ruokaan tulee lähinnä liemestä ja sen mausteista.
Ihan ok tulee, mutta minusta soijarouheen rakenne on epämiellyttävän sörsseli.
sen niin, että on yhtä hyvää kuin jauheliha.
kun olin tehnyt sekä jauheliha- että soijarouheversion. Luuli, että se soijarouhekastike oli tehty pilaantuneesta jauhelihasta :D
Olen ollut kasvissyöjä 16 vuotta, joten en ilmeisesti enää muista yhtään miltä liha maistuu, ja mun mielestä tekemäni soijarouhekastike on tosi hyvää. Lapsemmekin tykkäävät siitä. No tuo mies onkin piintynyt lihansyöjä...
Kyllä minä erotan maun, mutta en osaa sanoa kumpi on parempaa. Puolet ja puolet on parasta.
Perheemme on niin tottunut soijarouheeseen, että jos jossain saadaan pelkkää jauhelihaa, niin varsinkin lapset ja mies ihmettelevät ruoan omituista makua.
Asiaa voi verrata jauhelihasta tai tonnikalasta tehtyihin kastikkeisiin (muut aineet samat). Maku on erilainen, mutta kumpikin voi olla hyvää (tai huonoa).
mutta kyllä hyvä soijarouhekokki siitäkin kyllä hyvää saa. Itse osaan tehdä rouheesta oikein hyvää makaronilaatikkoa. Täysin hyvää kastiketta en ole vielä onnistunut tekemään.