Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hei älkää pliis imettäkö kahviloissa puolialastomana!

Vierailija
11.03.2011 |

se nimittäin on kuvottavaa katseltavaa. siis varsinkin, jos on äidillä on valtavat hinkit.

olin eilen kahvilassa ja pöytämme päähän tuli istumaan 2 naista ( totesivat vain, että "tässähän on vapaata ja istuivat alas" ), hakivat kahvit ja alkoivat imettämään vauvojaan, kysymättä ollenkaan meiltä, jotka söimme lounasta, että onko se ok.

siis hyi olkoon!?!

toisella näytti olevan joku imetyspaita tms, mutta toinen naisista nosti paitansa ylös imettääkseen ja siinäpä sitten oli kiva lusikoida keittoa, kun vastapäätä istuu tuntematon muija valkoinen, valtava löllerövatsa ja suonikas jättihinkki esillä.

onko todellakin niin, että imetys tekee naisesta idiootin?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienen vauvan kanssa liikkumista voi rajoittaa, ettei tartte imettää esim. kirkossa tai sitten pumppaa maidot mukaan. Jessus, että mä saisin hepulit, jos esim. meidän häissä joku kaivas tissin esiin kirkossa!!! haloo. ja isompi lapsi varmaan pärjää hetken ilman maitoa...? ainakin meidän 8kk pärjää ja sen ruoka-ajat mä osaan jo etukäteen suunnilleen tietää ts. en mene sillon tietentahtoen lounaskahvilaan levittelemään tissejäni.... joku raja!

Vierailija
42/51 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo tissi, se on vauvan eväspussi. Ja vauva syö siellä, missä nälkä yllättää.

Minä olen imettänyt mm. kirkossa.

Esim. tämän viimeisen lauseen takia lapset/vauvat eivät ole tervetulleita kirkkohäihimme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ehkä voisin vetästä nopeasti muutaman snapsin rohkaisuksi. Sitte saattaisin vaikka uskaltaakin.

Tuskin muuten teet.

Vierailija
44/51 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetti vauvaa bussipysäkillä vilkasliikenteisen kadun varrella. Paljaana oli paitsi vähintään E-kupin tissi, myös koko maha. Voitte uskoa, että liikenne takkusi tuossa kohdalla - vaikeaa oli olla katsomatta moista näkyä.

Vähän tilannetajua, please. Imettää voi mainiosti esittelemättä koko kroppaansa maailmalle.

Vierailija
45/51 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen julkisella paikalla itsekin imettänyt.

Mutta imettämisellä ja imettämisellä on eroa.

Kyllä se on törkeän näköistä ja muita loukkaavaa paljastaa koko ylävartalo siinä touhussa. Se ei ole ollenkaan välttämätöntä.

Kyllä on irstasta ruokapaikassa kun vedetään molemmat rinnat esiin, toinen paljaana ja ylävartalo muutenkin kokonaan paljaana.

Kyllä se on tahallista revittelyä. En ymmärrä miksi itsensä pitää riisua puolialastomaksi imettämistä varten julkisella paikalla.

Olen sinut naiseuteni ja kroppani kanssa, mutta mulla ei silti ole mitään haluaja riisua itseäni puolialastomaksi julkisella paikalla.

Jos rinta vilahtaa, tai nänni, ei se haittaa ollenkaan. Se puolialastomaksi riisuminen häiritsee minua ja varmasti monta muutakin itsensä kanssa sinut olevia.

Imettämisen varjollako sitten saa naiset paljastella itseään kaiken kansa nähtäväksi.

Vierailija
46/51 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi imettää missä vaan. Kukaan ei huomaa kun vauva ruokailee. Näin olen kirkossakin imettänyt ja kukaan ei ole tiennyt asiasta mitään.

Kyllä mä joissain paikoissa imetän pelkän imetyspaidan turivin, mut silloinkaan harvoin mitään edes vilahtaa. Ja tavallisenkin paidan helman alle saa vauvan sujautettua niin, ettei kukaan mitään näe.

Vierailija
47/51 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei itsensä esittelystä tai seksiin liittyvistä toiminnoista. Imetän missä tahansa, tosin valitsen rauhallisen paikan. Vessakaan ei voi pitää varattuna kovin kauaa.

Vierailija
48/51 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei virtsaamisessakaan ole kyse seksiin liittyvistä toiminnoista tai itsensä esittelystä, mutta kuka haluaa nähdä julkisella paikalla virtsaajia tai varsinkaan niitä paljaita peniksiä tai takapuolia? Yöh. En ymmärrä niitä äitimaaihmisiä, jotka haluavat paljastaa itsensä ihan missä tahansa julkisilla paikoilla imettäessään... kun olisi kaikkia imetyspaitojakin ja muita olemassa. Kaikki ruumiintoiminnot ovat luonnollisia, mutta kuuluu alkeellisimpiin käytöstapoihin hoitaa ne yksityisesti!

Vierailija
49/51 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntteja on kaikissa ihmisryhmissä, myös imettävissä äideissä = ei sitä tissiä tartte niin paljastaa.

Itse olen imettänyt ihan kaikkialla, puistossa, kirkon pihalla(!), ravintolassa jne. Vaatteet ovat tietenkin soveliaat, että pystyy homman huomaamattomasti hoitamaan. Ainoa kerta kun joku katsoi paheksuvasti vauvan ruokailua oli perheriden suosimassa avintolassa kaksin syömässä olleen nuorenparin mies! Olivat vielä parin pöydän päässä.

Vierailija
50/51 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole löytänyt riittävän isoja, tukevia ja mukavia.

Vierailija
51/51 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole vielä tuonut esille äidinmaidon voimakkaan vastenmielistä hajua. Ymmärrän kyllä, että kaikilla ei ole yhtä tarkkaa hajuaistia, kuin minulla, mutta aika monella on. En ole mikään erikoisuus.

Se haju on mielestäni jotain käsittämättömän kuvottavaa, enkä pystyisi siksi istumaan samassa ruokapöydässä imettävän kanssa. Toki lähtisin itse pois, siitä mitään numeroa tekemättä.

Olen imettänyt itse yhteensä kolme vuotta, heikotti ja vesi valui silmistä, tosin sitruunaöljyn haistelu samalla auttoi paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi