Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun täällä kin ruokakulttuuri alkaa pikkuhiljaa muuttumaan

Vierailija
11.03.2011 |

Päästään edes vähän eroon noista ketjuravintoloista (erityisesti s-ketju), joissa ruoka on niin sitä samaa aina.



Oltiin Turussa Tintåssa miehen kanssa viime viikonloppuna, aivan ihana paikka. Otettiin sinisimpukoita, maalaisranskalaisia, patonkia, bufala-tomaattisalaatti ja pullo hyvää viiniä.



ilmapiiri rento, kiva syödä ja närppiä jotain pientä eikä listalla ole mitään iänikuista pihvilinjaa pelkästään.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla