Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lapset käyttäytyvät huonosti isovanhempien kanssa?

Vierailija
11.03.2011 |

Mulla on 3 lasta ja 2 heistä on varmaan n. 7 vuotiaasta saakka käyttäytynyt todella huonosti isovanhempien nähden. Osaavat käyttäytyä muualla kylässä tai jos meillä on vieraita todella hyvin. Kukaan ei ole koulussakaan valittanut heidän käytöksestään. Mutta auta armias, jos jommat kummat isovanhemmat ovat paikalla. Saattavat saada sellaisia raivareita mitä eivät koskaan muulloin saa. Yritä siinä sitten selittää, että eivät he yleensä noin käyttäydy. Ja silloin harvoin, kun jommat kummat isovanhemmat ottavat kaikki kerrallaan (tai 2) yökylään, niin ovat käyttäytyneet niin huonosti, että meille sanotaan etteivät isovanhemmat ota heitä ikinä kylään.

Ovat sen verran isompia jo, joten olen tietysti kysynyt, että miksi moinen käytös. Toinen ei keksi mitään syytä, toinen väittää ettei halua mennä sinne. Mä olen ihan hukassa, en tiedä yhtään mitä tehd. Rangaistuksia ollaan annettu, mutta ei vaikuta mitään.

Olishan se kiva joskus saada lapsivapaata ja pystyä olemaan rauhallisin mielin sen ajan tietäen, että lapsilla ja isovanhemmilla on hauskaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestivät koko ajan, että lastenlapset eivät kelpaa ja lapset reagoivat noin. Ilman muuta porttikielto moisille sukulaisille!

Vierailija
2/7 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

9v ja 8v. riehuu niin paljon, että en katselisi sitä hetkeäkään kotona. Luulen, että johtuu siitä että mummi ja pappa on hemmotellut, ei ole raaskinut eikä oikeen vieläkään raaski kieltää. Tosin ei tuo tunnu mummi ja pappaa haittaavan. He pyytävät lapsia kylään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

annetaan ehkä riehua vähän liikaa ja syötetään hekkuja. Niin pitkälle voi mennä kuin se on "hauskaa" kaikista. Meillä isovanhemmat eivät ole koskaan itse pyytäneet kaikkia kylään (yhden joskus).

Vierailija
4/7 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me puhumme aina etukäteen ennen kyläpaikkaan menoa, kuin tulee käyttäytyä: Esim. ei saa arvostella ruokaa, pitää puhua nätisti ihmisille ym. Jos lapset eivät muista noudattaa ohjeita, viemme heidät heidät puhutteluun toiseen huoneeseen.

Vierailija
5/7 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä menee ihan toisin päin. Kotona kitistään ja mangutaan ja valitetaan kaikesta ja kiukutellaan eikä haluttais tehdä mitään jne. Mummulassa ollaan sitten niin enkeleitä ja ihania ja osataan kaikki käytöstavat ja kaikki sujuu...

Vierailija
6/7 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten isovanhempien kanssa käyttäytyvät oikein hyvin, nämä isovanhemmat ovat ihania ja lapset ovat heille kaikki kaikessa. Omistautuvat lapsille täysin kun ovat heidän kanssaan. Toiset isovanhemmat taas ovat sellaisia, ettei lapset saa häiritä papan telkkarin katsomista ja mummukin on esim. tosi huono leikkimään. Lapset eivät saa heiltaä kaipaamaansa huomiota. Siksi varmasti näiden isovanhempien seurassa käyttäytyvät huonosti.

Vierailija
7/7 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vaikutusta. Ehkä pitää vain lopettaa nuo vähäisetkin kyläilyt.

Harmittaa tosi paljon, kun mulla ja miehellä on ollut aivan ihanat Ukit, jotka ovat meidän kanssa viettäneet aikaa, opettaneet kaikkea pajupillin teosta alkaen ja osoittaneet rakkauttaan. Nyt meidän lapset jäävät tuollaisesta täysin paitsi.