SATUHÄÄT 10.3.
Kommentit (75)
Jos mä kertoisin vieraille ihmisille meidän suhteesta, ei ensimmäinen asia olisi, että tätä miestä ei tartte pelätä, se ei oo koskaan ollu mua kohtaan väkivaltainen. Outo kommentti, mun mielestä.
Mutta nätti puku!
Morsian sen sijaan on melko mielenkiintoinen kontrollifriikki. Kosinta ei miellyttänyt, wtf? Eikö kosinta ole aina iloinen asia?
Morsio on seonnut noihin rakkeihinsa.
kontrollifriikkiä koiranomistajaa, en varsinkaan sellaista, jolla on neljä koiraa. Yhden ramman puudelin vielä ymmärtäisin.
Itse olen hivenen kontrolloiva, enkä voisi hankkia koiraa soheltamaan ja karvaamaan kotiani :( .
jotka ryntäävät pää kolmantena jalkana. Entäs se pieni poika, ei liioin näytetä.
omia ajatuksia ei saa olla.
miestä pitää OPETTAA, aikuista ihmistä!!! Kai se käsittelee miestä kuin koiriaan.
jossa äiti jätti isän ja taaperon, koska perhe häiristsi hänen koiraharrastustaan. Toivottavasti näille ei käy samoin.
Eläinrakkaita ihmisiä on maailma pullollaan ja ihan normaaleissa perheissä tässä asutaan. Itselläni ei ollut eläimiä mukana hääkuvassa, mutta en ihmettele vaikka joku rakkaat lemmikkinsäkin ottaisi mukaan kuvaan johonkin versioon itselle muistoksi.
jossa äiti jätti isän ja taaperon, koska perhe häiristsi hänen koiraharrastustaan. Toivottavasti näille ei käy samoin.
Ettekö tosiaan pysty katsomaan hääjaksoa etsien positiivisia asioita tai muuten arvostelematta?
huonot noi niiden opastekyltit. multa jäis varmaan huomaamatta.
mukavan oloinen pari muuten :) ei täs sillee mitää draamaa ja hurjaa oo.
lautasliinat ovat väärää vihreän sävyä!!!
Noi koirat on vaan tosiaan joka paikassa mukana.. ukko-rukka saa vaihtaa vaatteesa hurttien kanssa asuntoautossa.. ja joo.. koira se on meilläkin, mut en mä sitä kyllä hääkuvaani ottais mukaan, saati hääautoon..
miksi ottaa ne päiväksi asuntoautoon?
Kyllä mä oon aina omani hoitoon saanut joko kavereille tai koirahoitolaan.
olipas hurja nosto.. voiei! ankeen väriset noi kaasojen mekot. toi vihree on huono. laimee..
olipas hurja nosto.. voiei! ankeen väriset noi kaasojen mekot. toi vihree on huono. laimee..
pidä väristä, tulee mieleen sellaisten 90-luvun toimistojen pehmustetut tuolit. Mutta muuten asialliset ja normaalit häät:)
nyt noi kirkon liturgiset väritkin liian tumman vihreitä tohon hääjuhlaan :)
aikas mahtavat häät mun mielestä.... ihme vauhkoomista taas täällä.... :(
sukunimeksi tulla
Jaakkola-Andesson-Penttilä?
Jos vois, mä ainakin ottaisin ton.