Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SATUHÄÄT 10.3.

Vierailija
10.03.2011 |

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihmettelin noita lautasliinoja. Luulis nyt että jostain nettikaupasta olis löytynyt oikean väriset.

Hirveän näköistä kun yhdellä mies vieraalla ei ole valkoista paitaa, vaan joku kummallinen turkoosi.

Vierailija
42/75 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsiammen muistilista: Anna sulhaselle positiivista palautetta "sä tsemppasit hyvin , mä oon ylpee susta"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulhanen näytti siltä, että on koko ajan väärässä paikassa.

Vierailija
44/75 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikas mahtavat häät mun mielestä.... ihme vauhkoomista taas täällä.... :(

Mitähän täällä muka vauhkotaan??? Eipä koskaan ole ollut näin hiljainen ketju (ja siihen on varmasti syynsä).

Vierailija
45/75 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä on mukava kahtoa, ei kiroamista, huutamista ja kuitenkin vaikon on kontrollifiikki morsian, suhtautuu asiallisesti vastoinkäymisiin, huomasitteko, kukka kaupassa asioiniti sujui ja tuli mieluisat.

entä se kanan pyrstö tylli? joo, täs ois moni morsian jo ompelijan haukkunu epätaidottomaksi ja muuksi, tämä totesi et leikataan pois, ja ettei hän ilmeisesti osannu ihan oikein selittää. eli ei syyttäny ei moittinu.

sulhanen ihana, suomalainen mies, hiljanen hissukka :)

mutta ei rellestäny tässä ohjelmassa kuten joskus näkee nitäkin.

mitä sitten jos koirat on tärkeät?

onneksi on ihmisiä joille eläimet on oikeesti tärkeitä jos niitä otetaan, koska kuinka paljon saa eläinrääkkäysestö lukea iltalööpeissa, hienoa on se et tässä koirista pidetään kun ne on otettukin.

ihme narinaa palstalla taas

Vierailija
46/75 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiria ei voi hoitoon laittaa, mutta Roopen voi.

Vierailija
47/75 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no isoja koiria ei niin helposti hoitoon saa.

ehkä mummot hoitaa mieluummin pientä poikaa ja antavat sille laatuaikaa kuin neljää isoa koiraa.

mitä pahaa siinä on jos poika on hoidossa???

eikö se ole pääasia että poika voi hyvin ja hienoa että on tuki verkostoo

Vierailija
48/75 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat mahtuu hääkuvaan, muttei Roope. Koiria ei voi hoitoon laittaa, mutta Roopen voi.

jokaisenko hääkuvan sinä näit? Vai muutenko vain keksit väitteesi. Ja kyllä, meidän lapsen molemmat mummot ottavat mieluummin lapsenlapsensa hoitoon kuin koiramme (ja on vain yksi)...

Vierailija
49/75 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat mahtuu hääkuvaan, muttei Roope. Koiria ei voi hoitoon laittaa, mutta Roopen voi.

jokaisenko hääkuvan sinä näit? Vai muutenko vain keksit väitteesi. Ja kyllä, meidän lapsen molemmat mummot ottavat mieluummin lapsenlapsensa hoitoon kuin koiramme (ja on vain yksi)...

eihän tässä kaikea näytetty.

uskon että roope on ollut myös kuvassa.

toinen mitä moni ihmettelee, koiria näkyy tunnin aikana paljon, poikaa ei. onko kukaan ajatellut myös sitä että lapselleen voi tarjota vähemmän julkisuutta jos mahdollista. miksi lasta pitäisi joka kuvassa näkyä?

Vierailija
50/75 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vkonlopoksi narkkari ussensa luo`?

Vierailija
51/75 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...te jotka ihan huvikseen tunnutte mäkättävän täällä kuin oikeen pahaiset kanat, niin ymmärtäkää se, että me hyvät ihmiset nähtiin taas keran ihana jakso! UIH ja kiitos! :)

Vierailija
52/75 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis vihreän sävy hään teemavärinä. Juuri sellainen, kuin itsekin haluaisin. Onnea hääparille!

Vierailija
53/75 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta häiden muihin kustannuksiin verrattuna pieni summa.

ehkä mummot hoitaa mieluummin pientä poikaa ja antavat sille laatuaikaa kuin neljää isoa koiraa.

Vierailija
54/75 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana jakso. Tykkäsin kovasti.

Vierailija
55/75 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä kertoisin vieraille ihmisille meidän suhteesta, ei ensimmäinen asia olisi, että tätä miestä ei tartte pelätä, se ei oo koskaan ollu mua kohtaan väkivaltainen. Outo kommentti, mun mielestä.

Mutta nätti puku!

Vierailija
56/75 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta häiden muihin kustannuksiin verrattuna pieni summa.

puhun omasta kokemuksesta, kerran vein kaksi koiraani viikonlopuksi koirahoitolaan kun lähdimme lasten kanssa kylpylälomalle.

toista kertaa en vie!

laadukas ja arvostettu koirahoitola, mut en ymmärrä mitä siel on ollut koska kumpikin erittäin hyvin tottelevat ja käytösiset ja rauhalliset koirat on sen viikon lopun jälkeen oleet vihaisia ihmisille, peljäneet miehiä, säikkyvät joka narinaa. ja joo nää on luonnetestissä erittäin hyvin pärjänneet, ja ei enää. se riitti meille.

eli jos se ei taho viedä niitä sinne, en veisi minäkään.

varmasti on hienoja koirahoitoloita ja niitä onkin, oma kokemus vaan on huono, ikävä kyllä.

Vierailija
57/75 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hääpari olisi verrannut hepan selässä, täällä kehuttaisiin kivaa ideaa, mutta koiria ei saa ottaa hääkuviin. Mukavat juhlat ja sympaattinen, normaali pari. Morsiamen hössötys oli ihan normaaleissa rajoissa ja antiikinvihreä teemaväri oli paljon kauniimpi kuin joku ällöpinkki. Älkää nyt keksimällä keksikö haukuttavaa ihan tavallisesta parista ja heidän viehättävistä juhlistaan.

Vierailija
58/75 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas aiheesta avaus. Olin itse tippa linssissä, kun pari oli niin ihana. Koiraihminen en ole, joten en olisi todella halunnut koiria hääpäivään. Mutta se on mun mielipide...

Uskomatonta, miten ihan tavallisista kauniista häistä löytyy noin paljon moitittavaa. Olin varma, että täällä muutkin kehuu.

Vierailija
59/75 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis puku ja näyttävä pari. Koiratkin ymmärsin kun olen itsekin koira-ihminen :)

Arvasin että täälä mölistään koirista, plaa, plaa harrastuksensa kullakin!

Vierailija
60/75 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon pettyny teihin mammat ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä