SATUHÄÄT 10.3.
Kommentit (75)
Sen takia korostettiin sitä koirakuvaa. Varmasti oli lapsikin jossain muussa kuvassa. Vai oletko muka nähnyt heidän kaikki kuvansa?
Omasta mielestäni hääkuvaan eivät tosin kuulu kummatkaan, ainakaan niihin virallisiin. Ei ne koirat ja lapset naimisiin mene. Joihinkin vapaamuotoisempiin tilannekuviin sen sijaan sopisi.
morsiammen pömppömahaa, joka itselleni pisti silmään...muiden satuhäät morsiammien ulkonäköä kun onniin kovasti ruodittu..
Mä en kestäisi kamalaaa kontrollifriikkiä puolisoa. Koirat ihania. Pisteet sille ettei nainen laittanut koiria pois heti kun lapsi syntyy. Niin kuin jotkut hirviöakat tekevät.
Kivan siisti kämppä vaikka 4 koiraa ja lapsi.
jaksoa vasta nyt ja ihan selvästihän morsian sanoo, että haluaa hääkuvaan Roopen ja koirat, jotta koko perhe olisi mukana.
Mistä keksitte, ettei lasta kuvattu ollenkaan?
kontrollifriikki morsian ja uskomattoman ruma mekko. Sulhanen oli symppis. Ja kyllähän se morsian sano että koirat JA POIKA otetaan hääkuvaan, hohhoi katoitteko ees tota jaksoa.......
jaksoa vasta nyt ja ihan selvästihän morsian sanoo, että haluaa hääkuvaan Roopen ja koirat, jotta koko perhe olisi mukana.
Mistä keksitte, ettei lasta kuvattu ollenkaan?
Morsian sanoi jossain vaiheessa (jakson alussa?) että haluaa hääkuvaan lapsen ja koirat, mutta lopussa näytettiin hääkuvausta jossa hääparin lisäksi oli vain koiria. Siitä voi saada käsityksen, ettei lapsi mahtunut samaan kuvaan koirien kanssa. Varmaan siitä oli leikattu pois lapsen osuus, näytettiin vain koiria että tulisi edes vähän draamaa kauhisteltavaksi.
kontrollifriikki morsian ja uskomattoman ruma mekko. Sulhanen oli symppis. Ja kyllähän se morsian sano että koirat JA POIKA otetaan hääkuvaan, hohhoi katoitteko ees tota jaksoa.......
oli liikaa esillä ja kun morsian ja isä tanssi niin taustalla näkyi kun sulhanen touhusi omiaan eikä kattonu tanssia=)
sen nyt olis pitänyt olla jotenkin kiinnostava ohjelmanumero? Ihan perustanssi. Kuka nyt jaksaa vain jotain tanssia katsella? Ennemmin itse ainakin seurustelisin muiden vieraiden kanssa ellen sitten olisi itsekin tanssimassa.
sen nyt olis pitänyt olla jotenkin kiinnostava ohjelmanumero? Ihan perustanssi. Kuka nyt jaksaa vain jotain tanssia katsella? Ennemmin itse ainakin seurustelisin muiden vieraiden kanssa ellen sitten olisi itsekin tanssimassa.
piti tulla lainaus 52:lta, "vieraita ei kiinostanut tanssi jne"...
Nää satuhäät keskustelut kaikista pareista ihan kauheita. Huomaa, että ollaan vauva palstalla kun tyytymättömät äidit haukkuu toisiaan kun ei ole muutakaan. En ymmärrä miks nää vauva palstat on aina netin hirveimpiä palstoja.
Eikö kellään muka ole täällä pömppömahaa? Epäilen, että täällä keskustelevat ovat monesti itseensä tyytymättömiä ihmisiä. Jos ihminen on oikeasti tyytyväinen itseensä ei tarvitse alkaa haukkumaan toisten virheitä. No onhan se kiva, että jotkut on tällä konstilla keksineet hyvän tavan pönkittää itsetuntoa!
Hävetkää aikuiset ihmiset ja keskustelkaa asiallisesti.
Määkin haluan tietää minkälaisia läskikasoja vauva palstoilla istuu.. Ilmeisesti elämä menee äideillä päin p*rsettä kun ihmisiä täällä haukuttaa. Tai ei ole muuta tekemistä kun hermot menee kotona ja mies ei tykkää ja v*tuttaa kattoo toisten onnee
muuten hoikka nainen, ja onhan sillä pieni lapsi.
kivat häät, mut ihme hömpötys koirista.
hei, mulla on kotona mies, neljä lasta ja 8 koiraa!!
olenko joku hullu, laspista piittaamaton koira ihminen? en ole en. olen kasvattaja ja koirat ovat perheenjäseniä, lapset kuitenkin pääsijalla ja koirat sitten.
kaikki kuitenkin toimii ja ei ongelmaa, et voi sitä koiria olla enemmänkin kuin joku muutama neljä, ja silti hyvin menee.
eihän niitä vieraita se kakunleikkaaminenkaan tuntunu kiinnostavan :D
Kivan siisti kämppä vaikka 4 koiraa ja lapsi.
Muijalla pömppömaha ja liian pieni pusero, koko ajan odotin milloin paljastetaan että on raskaana. Ei ehkä itse tiedä vielä?
Muija adhd-kälkättäjä, sille sopii neljä rakkia tohottamaan ympärille.
Mautonta tanssia oman isän kanssa häissään - eikös sitä liitytä naimisiinmenon myötä omaan mieheen eikä iskään?
Tällästä irtos tällä krt.
Useampana päivänä oli sama tekokuituinen mustavalkoinen paita, ilmeisesti hänen paraatiasunsa?
Samaa mietin minäkin! En tiedä, onko kukaan samaa mieltä, mutta musta se mies vaikutti kok oajan jotenkin etäiseltä.. En tiedä kiinnostiko sitä oikeasti, vai oliko se vaan luonteeltaan niin ujo, mutta koko ajan sai sellaisen kuvan ettei hänessä ainakaan rakkaus kovin suuresti roihunnut.
mutta alussa pisti silmään: miksi piti zoomata kakalle kyykistyvää koiraa? :D
Lapsi on tod.näk. jossain muussa kuvassa.
Ja propsin morsiamelle kun osasi käyttää ilmausta "ghetto booty". :D Oli muutenkin hyvä ulosanti ja se miehen "kouluttaminen" siinä tikkutehtävässä oli huumoria..