Mä luulin, että ihmiset on kivoja ja mukavia ennenkuin eksyin tänne.
Mutta täältä luin mitä ihmiset oikeasti ajattelee.
Kommentit (33)
Olen siitä todella kiitollinen, sillä nyt osaan suhtautua myös näihin "elävässä elämässä" tapaamiini ihmisiin, joiden ajattelutapaa en voi mitenkään ymmärtää. Sama kuin tällä palstalla: pyörittelen silmiäni ja annan mennä toisesta korvasta ulos enkä ala sen kummemmin analysoimaan tätä ihmistä.
ja todellakin luulin ihmisten olevan kivoja ja vilpittömiä. Nyt näyttäisi siltä, että suurin osa on kusipäitä ja ajattelee/puhuu paskaa sun selän takana.
ap.
virtuaalimaailman rautatieasemia. Täällä näkee nekin tyypit, jotka ei normaalisti kuulu omaan elämään ja joita kieltäytyy "näkemästä" katukuvassa. Aivan samalla tavalla, kuin rautatieasemalla on aina muutama juoppo ja avohoitopotilaita joilla ei ole oikein muuta paikkaa minnen mennä, ja ihmisiä jotka on stressaantuneita, kiireisiä ja miettii vain itseään, niin täällä netissäkin ne samat ihmiset surffailee ja kirjoittaa ajatuksiaan ilman sensurointiakin. Ei niihin kaikkiin kannata reagoida tai kaikkia kannata ottaa mitenkään tosissaan. Jos ei ajatellut tosielämässä alkaa hengailemaan ilkeiden, empatiakyvyttömien ja vinksahtaneiden ihmisten kanssa, niin ei heihin tarvitse netissäkään ottaa kontaktia eikä noteerata heidän ajatuksiaan.
On niitä oikeastikin mukavia ja hyviä ihmisiä olemassa :)
ja todellakin luulin ihmisten olevan kivoja ja vilpittömiä. Nyt näyttäisi siltä, että suurin osa on kusipäitä ja ajattelee/puhuu paskaa sun selän takana. ap.
ja jos ma ajattelen, etta av jotenkin yks-yhteen edustaisi suomalaisia, niin mahan saisin irtisanoutua silkasta myotahapeasta koko kansakunnasta. ;-) Pakko uskoa etta (a) av ei edusta mitaan erityista ja (b) aika moni kirjottaa taalla "kieli poskella" eika asiat ole tarkoitettu niin totisesti otettaviksi...
vähintään yhtä fiksuja myös käytöstavoiltaan kuin olen itse, vaikka ihan tavis olenkin.
No petyin, mutta itsetuntoni nousi, kun ymmärsin olevani aika fiksu, mutta myös hyväkäytöksinen..
Ja palstauduin tänne tai vuonna 1999 tai onlinelle, en muista kumpi oli:)
virtuaalimaailman rautatieasemia. Täällä näkee nekin tyypit, jotka ei normaalisti kuulu omaan elämään ja joita kieltäytyy "näkemästä" katukuvassa. Aivan samalla tavalla, kuin rautatieasemalla on aina muutama juoppo ja avohoitopotilaita joilla ei ole oikein muuta paikkaa minnen mennä, ja ihmisiä jotka on stressaantuneita, kiireisiä ja miettii vain itseään, niin täällä netissäkin ne samat ihmiset surffailee ja kirjoittaa ajatuksiaan ilman sensurointiakin. Ei niihin kaikkiin kannata reagoida tai kaikkia kannata ottaa mitenkään tosissaan. Jos ei ajatellut tosielämässä alkaa hengailemaan ilkeiden, empatiakyvyttömien ja vinksahtaneiden ihmisten kanssa, niin ei heihin tarvitse netissäkään ottaa kontaktia eikä noteerata heidän ajatuksiaan.
ja todellakin luulin ihmisten olevan kivoja ja vilpittömiä. Nyt näyttäisi siltä, että suurin osa on kusipäitä ja ajattelee/puhuu paskaa sun selän takana.
ap.
tehnyt jopa sen, etten enää luota ihmisiin samalla tavalla. Tää on oikeesti tosi ilkeämielisten ihmisten palsta!
täytyy todeta omalta kohdalta, että enemmän irl on pskaa satanut niskaani kuin täällä, mutta täällä sitä saa erittäin helposti niskaansa.
Minäkin sanon joskus erittäin tylysti, väheksyen jopa, jota irl en ehkä tekisi, kaikkien asioiden kohdalla...
Viihdettä, apua, provoa, sympatiaa, vertaistukea jne täältä kyllä saa.
että tarpeeksi sairaalla ihmisellä on rutkasti aikaa kirjoitella tänne. Eli voi esiintyä vaikka monena eri henkilönä ja vastailla omiin provoihinsa. Olisiko tällainen teoria ihan hatusta?
Et vain huomaa sitä niiden älämölöltä, jotka ovat ihan raiteiltaan.
onpa ihana lukea kerrankin tämmöisiä normikeskusteluja - teitäkin siis on täällä! ;)
Mulle tuli sama olo, kiitin onneani, ettei elämässäni ainakaan tietääkseni ole niin ahdasmielisiä ihmisiä kuin täällä tosiaan suurin osa tuntuu olevan... ja silti täällä pitää aina käydä roikkumassa ja kauhistelemassa! :D
ihmisten hyvyydestä jo ala-asteen lopussa, kun jouduin koulukiusatuksi. Ja yläasteella nimenomaan tytöt olivat niitä, jotka julmasti ruotivat muiden ulkonäköä, pukeutumista, puhetyyliä ja vaikka mitä. Todella onnekkaana voi itseään pitää, jos törmää ihmisten ilkeyteen vasta täällä.
Mutta täältä luin mitä ihmiset oikeasti ajattelee.
luulohan ei ole tiedon väärti
ihan sairasta täällä on
netistä mä taas olen oppinut, mitä miehet oikeasti ajattelee. Eli haluavat koko ajan panna liki kaikkia hyvännäköisiä vastaantulevia naisia, myös minun kavereitani, omia työkavereitaan, kavereidensa vaimoja, teinejä jne. Melko lailla kaikkia muita paitsi omaa naistaan, jos suhde on kestänyt yli viisi vuotta. Ei siis ole mitään romanttisia kuvitelmia miehistä enää ja jotkut hääpfoorumien vaaleanpunaiset kirjoitukset saa ulvomaan naurusta.
mun silät aukeni vuonna 2000 kun odotin esikoistani ja mut haukuttiin huonoksi äidiksi ja toivottiin lapseni kuolemaa ja keho
tettiin tappamaan itseni :D
sait niin hyvän vastaanoton että olet viihtynyt jo yli kymmenenen vuotta :D
Olen siitä todella kiitollinen, sillä nyt osaan suhtautua myös näihin "elävässä elämässä" tapaamiini ihmisiin, joiden ajattelutapaa en voi mitenkään ymmärtää. Sama kuin tällä palstalla: pyörittelen silmiäni ja annan mennä toisesta korvasta ulos enkä ala sen kummemmin analysoimaan tätä ihmistä.
sanottu. Minullakin on auttanut samaan ilmiöön.
mun silät aukeni vuonna 2000 kun odotin esikoistani ja mut haukuttiin huonoksi äidiksi ja toivottiin lapseni kuolemaa ja keho