Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä luulin, että ihmiset on kivoja ja mukavia ennenkuin eksyin tänne.

Vierailija
10.03.2011 |

Mutta täältä luin mitä ihmiset oikeasti ajattelee.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todellakin luulin ihmisten olevan kivoja ja vilpittömiä. Nyt näyttäisi siltä, että suurin osa on kusipäitä ja ajattelee/puhuu paskaa sun selän takana.

ap.

tehnyt jopa sen, etten enää luota ihmisiin samalla tavalla. Tää on oikeesti tosi ilkeämielisten ihmisten palsta!

Vierailija
22/33 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetinriivaamiakusiperkeleitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku on paskapää se näkyy ulospäin ja kovaa.

ap.

ihmisten hyvyydestä jo ala-asteen lopussa, kun jouduin koulukiusatuksi. Ja yläasteella nimenomaan tytöt olivat niitä, jotka julmasti ruotivat muiden ulkonäköä, pukeutumista, puhetyyliä ja vaikka mitä. Todella onnekkaana voi itseään pitää, jos törmää ihmisten ilkeyteen vasta täällä.

Vierailija
24/33 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun silät aukeni vuonna 2000 kun odotin esikoistani ja mut haukuttiin huonoksi äidiksi ja toivottiin lapseni kuolemaa ja keho tettiin tappamaan itseni :D

sait niin hyvän vastaanoton että olet viihtynyt jo yli kymmenenen vuotta :D

en todellakaan ole ollut kymmentä vuotta :) nyt taas viime aikoina tehnyt paluuta kun taas raskaana. Mutta turha tulla vittuilemaan ;)

Vierailija
25/33 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin oon oppinut paljon ihmisistä tämän palstan avulla. Mihinkään äitimyytteihin en enää usko. Oon täältä oppinut, että esim. väärän sukupuolinen lapsi ei välttämättä ole kovin rakas tai ylipäätään joku lapsista voi olla vain "liikaa".

Vierailija
26/33 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet hoksaavat parikymppisinä intissä, jossa lähes koko ikäluokka on edustettuna, minkä sortin porukkaa kanssaeläjät valtaosin on.

Av-mammat hiffaa saman kymmenisen vuotta myöhemmin kolmenkympin korvilla (ensisynnyttäjän keski-ikään perustuen)...

Vierailija
27/33 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun silät aukeni vuonna 2000 kun odotin esikoistani ja mut haukuttiin huonoksi äidiksi ja toivottiin lapseni kuolemaa ja keho

tettiin tappamaan itseni :D

ei nyt ihan tappamaan itteäni sanottu mutta kaikkea muuta. Kusipäisiä ihmisiä löytyy ja PALJON

Vierailija
28/33 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen välillä järkyttää ihmisten moukkamaisuus ja julmuus. Nykyisin katselen kauppajonossa sillä silmällä ympärilleni miettien kukahan mahtaa olla se AV-palstan idiootti :D

Vierailija
29/33 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää lähinnä ihmiset, jotka pystyvät olemaan joka asiasta vain yhtä mieltä. Yleensä ihmiset näkevät tilanteissa monia puolia, ja tällä palstalla usein myös ne kielteiset puolet tulee näkyviin. Ei niitä tarvitse sen kirjaimellisemmin ottaa kuin hymistelyviestejäkään. Ei tämä elämä nyt niin vakavaa ole.

Vierailija
30/33 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkillä: Jo Kymmenen Vuotta Palstaillut

Vierailija
31/33 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan uskoa, että suurin osa palstailijoista ei irl ole sellaisia kuin täällä. Itsekin sanon eriävät mielipiteeni täällä vähän tiukemmin sanankääntein kuin sanoisin tosielämässä kenellekään. Anonyymisti se on helpompaa. Tarkoituksellisesti en ole ollut ilkeä koskaan, sarkasmia sen sijaan käytän kyllä.

Vierailija
32/33 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinällään asia on vielä järkyttävämpää, kun miettii, ettei ole olemassa mitään erillistä netti-ihmisten rotua, joka tuota harjoittaa, vaan nämä ovat juuri niitä, jotka päivittäin kaupungilla vastaan tulevat.

huumorikirjoitukset ja eriävät mielipiteet on nyt ihan erikseen, niihin tämä ei liity, mutta silkka ilkeämielisyys on käsittämättömän yleistä. eikä pelkästään tämän foorumin perusteella. samaa näkee muuallakin.

Vierailija
33/33 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka poimii täältä aina jonkun ö-luokan keskusteluketjun ja nostaa sen omille nettisivuilleen? Mä jotenkin uskon, että esimerkiksi toi voi v** mikä v**-ketju on houkutellut tänne aika lailla sellaista porukkaa, jota äitiys ja perhe-elämä ei kosketa millään lailla, mut jotka on etsineet aktiivisia nettisivustoja joilla saada kuuluviin omat aivopierunsa.