Äiti ihmiset!! Omistatteko lävistyksiä!
Kommentit (36)
siis onko meillä lävistyksiä ja jos niin missä?
molemmissa korvanlehdissä yksi normipaikalla
Muillakin kuin teineillä on lävistyksiä. Esim. minulla (31-v), kolmella parhaalla ystävättärelläni (31-v, 30-v, 29-v) sekä ystäväni miehelle
Olkoon, mutta se vaan on niin teiniä. Lähinnä herättää myötähäpeää.
Muillakin kuin teineillä on lävistyksiä. Esim. minulla (31-v), kolmella parhaalla ystävättärelläni (31-v, 30-v, 29-v) sekä ystäväni miehelle
Olkoon, mutta se vaan on niin teiniä. Lähinnä herättää myötähäpeää.
No me ollaan kuitenkin kaikki ihan aikuisia, perheellisiä ihmisiä. Kaikkiahan ei voi miellyttää! Mussa ei herätä myötähäpeää toisten ihmisten ulkonäkö, sehän ei kosketa mua mitenkään. Jokainen saa näyttää ihan miltä tykkää.
Enemmän mä pidän teinimeininkinä tuollaista hymiöillä argumentointia.
Smileyn haluaisin. Napa umpeutunut.
huulessa 1, kielessä 1, navassa 1 (oli myös raskauden aikana mutta oli pidempi, joustava koru), korvissa on koruja nyt yht. 4 joista yksi on venytys, muuten on korvissa yht. 8 reikää. sitten on vielä tatuointikin :)
metallia ,jotenkin hienoa? :) voi jee no makunsa kullakin. Lävistykset näyttävät oikeesti tyhmiltä , varsinkin kun ikää + 30. Ollaan niin wannabe nuorta. Todellisuudessa ne lävistykset ei nuorenna tai kaunista yhtään. Lapsellisen ja ruman näköistä. Epäsiistiä.
Nänneissä ollut, imeyksen takia joutui poistamaan, samoin navan ylä- että alapuolella. Korvan rustoissaa myös pari, ja normireiät myös. Tatskoja 5 kpl.
En ole äiti-ihminen vielä, mutta tuon tulen pitämään aina.. Ihan lemppari:) Nyt ei tosin ole hetkeen ollut siinä korua, kun meni hukkaan, toivotaan, ettei ole päässyt umpeutumaan:(
Lisäksi on kolme korvis-reikää, sekä napalävistys oli kaksi kertaa joskus teinivuosina, kun olin vielä suht hoikka...
Nyt tekisi mieli ottaa lahuuleen jommalle kummalle puolelle, mutta en ole vielä osannut päättää, sopisiko kuitenkaan:)
yksi lävistys voi olla nätti, mutta jos lärvi rupeaa olemaan rautakaupan hylly niin eipä ole kiva. Samoin tatskat, pari on nätti, mutta liian monta tekee suttuiseksi ja varsinkin "hihat" naisilla on todella kamalia.
Tällä hetkellä lävistyksiä nännissä, navassa ja korvissa. Toisessa korvassa kaksi rustolävistystä ja neljä normaalia korvista, toisessa korvassa industrial ja kolme normi korvista.
Kenen mielestä lävistykset oikeasti kaunistavat / komistavat ihmistä?
Anteeksi vain, mutta kai täällä saa sanoa mielipiteensä.
Entä ne reiät sitten, kun jostain syystä lävistyksiä ei enää voikaan pitää...!
Kenen mielestä lävistykset oikeasti kaunistavat / komistavat ihmistä? Anteeksi vain, mutta kai täällä saa sanoa mielipiteensä. Entä ne reiät sitten, kun jostain syystä lävistyksiä ei enää voikaan pitää...!
Mä olen tuo, jolla on navassa neljä läväriä, en muista numeroa. Mutta hei haloo, ettekö kauhistelijat tajua, että koruja on erilaisia??!!
Mulla on esim. kielessä ns. häivekoru, koska en voi pitää niitä isoja palloja (en tiedä syytä, mutta nuo pallot ärsyttävät koko ajan, kun ne on tiellä) eli tuo ei edes näy kunnolla.. Ja harva edes tietää, että mulla on kielessä koru..
Kulmissa pidän joko pieniä renkaita tai sitten tappeja.
Nenässä on aina pieni tappi, en tykkää pitää siinä renkaita.
Huulessa on yleensä kivellinen tappi. Joskus rengas tai hevosenkenkä.
Navassa on bansku korut, joissa on pallot. Mutta en näyttele niitä.. Ja tatskat saa hihoilla ja sukalla/lahkeella piiloon..
Ja korvissa on yleensä tapit tai pienet renkaat. Inhoan isoja killttumia korvissa.
Ja ikää on tollaset melkein 29v ja ensimmäisen lävärin (jos korvat jätetään laskuista pois), otin parikymppisenä.. Ekat korvikset sain 12 vuotis lahjaksi, toiset otin rippikoulun jälkeen ja kahdet muut täysi-ikäisenä.
jää selkeä jälki ainakin nenään.
kuinka se arpeutuu jne.
Esim. mulla kävi pieni aksidentti kummitytön kanssa ja sain keinun suoraan päin leukaa (juu, oma vika, mitäs seisoin liian lähellä ja annoin vauhtia..). Mulla oli just otettu huuliläväri, joka ei tietenkään tykännyt hyvää tuosta iskusta ja jouduin ottamaan korun pois ja antaa sen umpeutua. Juu, jäihän tuosta arpi, mutta se oli tyyliin neulan paksuinen ja nyt sitä ei huomaa, koska laitatin siihen uuden reiän, kun reikä oli kunnolla umpeutunut ja parantunut.
Samoin toiset kulmalävärit (mulla oli aikaisemmin niitä kahdet per kulma) kasvoivat ulos, uloimmat (ja ne vanhimmat) lävärit ovat vielä kondiksessa. Noista ei jäänyt mitään arpea.
samoin navassa ollut läväri repeytyi, oli jo melkein kasvanut ulos ja yöllä olin sitten joko itse sen repäissyt irti tai se oli tarttunut pyjaman naruihin tms. mutta aamulla se oli irti.
Pieni arpi tuohon jäi, mutta eipä sitä enää huomaa.
Teinivuosina tuli kuitenkin otettua lävistyksiä enemmän kuin tarpeeksi, ja nyt mm. naamassa nämä reijät näkyvät edelleen, ja kyllä hävettää!