Argh mua v-tuttaa
Voi että minua ottaa jonkin verran pannuun.
Ollaan käyty kihomatosotaa viime joulukuusta lähtien. On lääkitty, on siivottu, on lääkitty, on siivottu, on lääkitty, on siivottu. Missä tahansa järjestyksessä - oikeastaan joka järjestyksessä.
Kaveriperheille tietysti ilmoitettiin myös iloisesta löydöksestä. Seurauksena voi teitä raukkoja, no onneksi meillä ei ole niitä -reaktioita. Joo, mehän ne kihomadot on tähän maailmaan keksitty, eipä suinkaan ne MEILLE ole tarttunut YHTÄÄN MISTÄÄN. Äitini syyttää minua kun olen siirtänyt kihomadot siskoni 3-lapsiselle perheelle. Siis pakkohan niiden on ollut siirtyä meiltä niille, eipä suinkaan toisinpäin. Joka ekana löytää, toimii tartunnanlähteenä. Tietty.
Nyt koulun alettua lieviä oireita ilmaantui uudelleen ja niinpä sitten vaan taas kakkaa kaivelemaan. Siellähän niitä pirulaisia oli, tai no tällä kertaa en ollut niin sata varma löydöksestä. Otetaan kuitenkin varman päälle, joten otettiin taas uudet lääkkeet ja eikun siivoamaan. Eilen sain siivouksen loppuun, siis tuotua matot paikolleen.
Ja eikös tänään meille tule justiin leikkimään semmoinen lapsi jonka perhe ei SUOSTUNUT hoitamaan kihomatoja. Koska heillä ei niitä ole, eikä heille niitä tule. Juu on, lapset on heillä tehty silikonista tai mistä lie, kumista. Jos pään ovat perineet vanhemmiltaan, niin se on puusta. Oisko lääkityksen antamattomuus kiinni rahan puutteesta ja häveliäisyydestä ja ihan silkasta inhotuksesta matojen ajattelemistakin kohtaan. Jotkut osaa niin taitavasti sulkea silmänsä tosiasioilta. - Siinä perheessä valehdellaan muutenkin, lapsillekin.
Että nyt on sitten meilläkin taas kihomatoja muutaman viikon päästä. Jippii.
Mulle neuvottiin että pakko se on estää lasten yhteiset leikit, ellei kaikkia osapuolia ole hoidettu. En minä ole voinut tehdä sitä. Pidän henkisiä ja sosiaalisia asioita tärkeämpinä kuin yksiä kihomatoja. Nyt jo on ollut viitteitä koulukiusaamisen suuntaan, joku siellä oli matoperseeksi nimitellyt.
Mitäs te muut mammat tekisitte samanlaisessa tilanteessa?
Kommentit (2)
varmaan jossain vaiheessa tulee ja kammoan sitä!!! ahdistun pelkästä ajatuksesta. olen vainoharhainen ja hätkähdän jos lapsi raapii takamustaan.
mut jo sana kihomato saa takapuolen kutiamaan! meillä ei onneksi ole noita ollut. empatiaa vaan sinne!