Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

6 kk raja istutuksen aloittamiseen vauvalla.

Vierailija
10.03.2011 |

Ei varmaankaan ole 2 viikosta kiinni jos istutan vauvaa jo nyt sillo tällöin bumbossa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja moni 5kk punkee istumaan sylissä ollessa...mikä bumbo?

Vierailija
2/11 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asento ei kuormita selkää. Kunhan siis pitää jo päätä kunnolla pystyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://3.bp.blogspot.com/_dThPkhUfuSo/S9Aon5CJmNI/AAAAAAAAAho/J7cQjYu8i…

tossa kuva linkki bumbosta.

Poika on 5 ja puol kk ja pää pysyy todella hyvin pystyssä. Istumaan harjoitteluja ollaan tehty jo sylissä. Ja nyt ekan kerran laitoin bumboon istumaan. Kauaa en ajatellut pitää, pikku hiljaa kerrallaan.

Vierailija
4/11 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 5kk ikäinen tyttö nousi itse istumaan jos sai jostain kiinni, että sai vedettyä itsensä ylös. Kun pääsi ylös, niin istui itse.

Vierailija
5/11 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman vauvasi tunnet parhaiten. Meillä vanhin poika nousi tukea vasten itse seisomaan jo 6 kuukauden iässä. Olisi ollut hassua olla istuttamatta myös jo aikaisemmin. Poika sitten lähti kävelemäänkin 8,5 kuukauden iässä.

Vierailija
6/11 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä n. 5 kk iästä alkaen voi istuttaa lyhyitä aikoja jo syöttötuolissakin, jos vauva on hyvin tuettu jollain pehmusteilla. Eli varmasti on ok antaa istua siinä bumbossa.

Vierailija
7/11 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllisesti kaikki menee. Meillä tosiaan niskaa kannatellaan jo ihan huoletta, on jo viimiset 3 kuukautta kannateltu todella hyvin, selältään vatsalleen kääntymisellään ollaan todella hilkulla että joko mennään.

Vierailija
8/11 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just oltiin 5kk neuvolassa ja "saatiin lupa" istua kun vauvalla niin suora selkä. Punkenut istumaan jo 3kk iässä.

Vierailija
9/11 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin on haittaa, kyllä sä näet onko vauvasta siihen vai ei

Vierailija
10/11 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottavan näköinen laite ja pelästynyt vauva. Miksi tuollaisessa pitää istuttaa? Eiköhän se vauva istu itse kun pystyy tai sitten voi laittaa sitteriin tai jopa tukea hyvin syöttötuolissa, jos tarvitsee tuota istuma-asentoa syömistä varten.

Vierailija
11/11 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattu vaan tulemaan pelottavan näköinen vauva kuvaan. Kyllä mä mielummin pidän lapsen tuossa ku vielä syöttötuolissa korkealla kun käyn esim. suihkussa. Sängyssä ei tykätä sitä aikaa olla ja lattialle makoilemaan en uskalla koiran takia jättää. Paljon helpompi ottaa lapsi suihku huoneen puolelle bumboon siksi aikaa kun käyn suihkussa.

Tuttavani on käyttänyt bumboa eikä lapselle ole tullut minkäänlaisia ongelmia selän kanssa tai että selkä olisi vioittunut tai muuta vastaavaa bumbon takia. Ja miten niin pelottavan näköinen, samanlainen kuin potta eikä potta nyt niin kauheen pelottavan näköinen ole.

Sitterissä meillä ruvetaan hetken päästä itkemään, tulee siinäkin vauvaa pidetty mutta paremmin vauva viihtyy istuvalteen.