Millainen vaatetus tyylikäs 34-vuotiaalla?
Olen laihtunut 24kg ja en ole timmi, mutta vaatekoko 38 menee kepeästi päälle. Hiukan on roikkuvaa jossain, mutta ei mahdottomasti. Ylikilojen myötä vaatteet oli, mitä oli. Nyt pitäisi uusia vaatevarastoa ja en osaa. Kroppa on aika tasapaksua mallia ja tykkään naisellisista vaatteista. Korot on kivat ja tietysti ylipainoisena korot lisäsi pituutta eli teki hoikemman näköiseksi. Edelleen käytän mielellään korkoja.
Millaisia vaatteita mun ikäisen pitäisi käyttää, ettei ole täti, muttei mikään mauton teinikään?? Haluan nyt pukeutua nuorekkaasti olematta mauton.
Kommentit (6)
pukeutumisneuvojalle. Kun pukevin tyyli on sellainen, joka sopii ja sitä taas ei näkemättä tiedä. Mun mielestä automaatio ei ole se, että nuorekkaatt vaatteet ovat alle 30 vuotiaille tai ettei ns. nuorten liikkeistä voisi hankkia....Oikea koko ja tyyli vaan. Ihan turhaan mammavaatteita käyttää, pikkupissis ja eläkeläinen, siihen väliin mahtuu paaaaljon.
tai kappahlin kaapuihin, niin olet jo oikeilla jäljillä. Esim. aleksi13 on aika hyvä kauppa 30-40-vuotiaalle. Löytyy mexxiä, Espritiä, nuorekkaaseen makuun be youngia ja lisäksi your facea ja vaikka mitä eri hintaluokissa.
Mallien asukokonaisuudet on stailattu jo valmiiksi, joten voit katsoa vähän mitä niillä on päällä ja valita oman makusi mukaiset jutut vaikka sieltä tai sitten jostain muualta.
niin nyt on kaikenmaailman röyhelöt ja laskokset muotia. Eli jos olet vaikka ostamassa paitapuseroa, sen ei tarvitse olla tavallinen paitapusero vaan esim. tällainen
http://pics.esprit.de/Shop/PicProductFrontView/P23150_118.jpg
Olen jo ajatellut asiaa valmiiksi, vaikka olen vasta urakkani alkutaipaleella. Pudotettavaa minulla on n. 30-35kg ja nykyisin vaatteet ovat sellaisia, mistä on sattunut kokoja kaupasta löytymään.
Olen ajatellut, että kunhan olen tarpeeksi laihtunut, menen esim. Stockmannille ja varaan ajan pukeutumisneuvojalle. Sitä kun kuulemma näkee itsensä pitkään laihtumisen jälkeenkin vielä lihavana ja useat kuulemma ostavat sitten aina liian isoja vaatteita.
Ajattelen siis, että ehkä tuo pukeutumisneuvoja osaa sitten minua auttaa löytämään tyylini.