Miten voi estää tätimäisyyden 40 vuotiaat?
Kommentit (71)
olevan ainakin 45, vaan ikää olikin tuolloin 36. Mutta hänellä oli lyhyet hiukset, jotka hän joka aamu laittoin papiljoteilla. Semmoset mummohiukset. Onneksi hän jossain vaiheessa tajusi luopua tavastaan ja on nyt selvästi ikäisensä näköinen.
Älä närkästy, jos kaikki eivät noudata sääntöjä, älä päivittele, miten ne nuoret, älä ole aina neuvomassa, älä pukeudu tätimäisesti, hanki pirtsakka kampaus, älä meikkaa liikaa. MUISTA NAURAA PÄIVITTÄIN JA PIDÄ PILKE SILMÄSSÄ
40+ myös
mä olen kohta 49 v ja pidän erittäin hyvää huolta kropastani liikkumalla ja voin pukeutua ihan miten haluan
pienet lapset pitävät myös ajan tasalla
Tätimäisimmät ovat ne joissa tosi leveät aisat ja niissä näkyvästi merkki (esim. D&G), linssiosa matala suorakaide.
"ei näin vanhana enään" kuuluu tätimäisyyteen.
Osta HM:lta vaatteet :)
Aina pitäs olla joku särö pukeutumisessa ettei näytä liian harkitulta. Kun kaikki on tiptop sävy sävyyn ja joka karva kohdallaan ja päästä varpaisiin merkkikamaa, näyttää ihan tädiltä.
Itse olen ylipainoinen, ja kaikki vaatteet, jotka menevät päälle, näyttävät tätimäisiltä. Jokainen kampaus on tätimäinen tai naurettava, tein sitten mitä tahansa. Olen tosi tätimäisen näköinen enkä ole edes vielä 40-vuotias.
Siis minun neuvoni: pysy hoikkana tai vain hiukan pyöreänä tasaisesti kaikkialta. Käytä itsellesi sopivia vaatteita, äläkä peitä kömpelösti niillä vartalosi virheitä. Hanki oikean kokoiset rintaliivit eikä niitä, jotka ovat vuonna 1 ja 2 sopineet. Huolehdi kunnostasi.
Kun nuo asiat ovat kunnossa, on ihan sama, päivitteletkö vai pidätkö sangasta liian leveitä silmälaseja...
voivottele että "palelee, palelee". Suorastaan mummomaista.
voivottele että "palelee, palelee". Suorastaan mummomaista.
tädeillä on aina kuuma, t-paidassa talvipakkasellakin. Ne kuumat aallot, nääs.
Älä närkästy, jos kaikki eivät noudata sääntöjä, älä päivittele, miten ne nuoret, älä ole aina neuvomassa, älä pukeudu tätimäisesti, hanki pirtsakka kampaus, älä meikkaa liikaa. MUISTA NAURAA PÄIVITTÄIN JA PIDÄ PILKE SILMÄSSÄ
40+ myös
...johon kuuluu kananperse tai hieman pidempi hapsulookki ja reipas monivärjäys, jossa on punaista, liilaa, sinistä tai ns. skunkkimalli, ovat äärimmäisen tätimäisiä ja lisäksi suoraan Suonenjoelta.
olen ollut täti kohta 20 vuotta ja äiti nyt reilut 5 vuotta. En ole enää 20v, miksi teeskennellä. Tätimäisyys kuulu jo asiaan.
t. 41v
ja hoikkuus nuorentaa. tietty kaiken a ja o on lopulta geenit, joille ei mitaan voi...
1) älä leikkaa hiuksia lyhyiksi jos nyt on pitkät
2) älä päästä itseäsi lihomaan (tätimäisyyden tekijä nro 1)
3) pukeudu nuorekkaasti, mutta ei teinimäisesti
4) meikkaa ainakin vähän
5) ole iloinen ja naurava
6) urheile
7) käy säännöllisesti kosmetologilla tai muuten pidä itsestäsi hyvää huolta (ennaltaehkäise!!)
8) pysy nuorten maailmassa mukana, lue vaikka Demiä, ole facebookissa jne. Seuraa mitä nuorten maailmassa tapahtuu (älä siis jää elämään siihen omaan nuoruuteen vaan päivitä osaamisesi/ulkonäkösi nykypäivään)
9) älä marmata
10) pidä mieli nuorena!!
t. 42v, mutta tädistä kaukana :)
Pohjustus on tärkeä, kenelläpä iho ei hieman punottaisi ainakin nenän alueella. Kunnollinen meikkivoide, peitevoide ja puuteri (pelkkä meikkivoidekin voi riittää). Ripsiväriä, rajausta, huuliinkin jotain. Sipaisu poskipunaa oikeisiin kohtiin. Kevyt meikki tekee ihmeitä.
jotka sitten tätimäistää. Ja toki ylipaino jo itsessään tekee sen tätimäisen fiiliksen, mutta ne telttamaiset vaatteet ei kyllä yhtään auta. Ei liian laihakaan saa olla, se ei tätimäistä, mutta se vanhentaa muuten. Hoikka, urheilullinen, postitiivinen, itsestään huolta pitävä nainen ei ole yleensä tätimäinen.