Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vakuuttaa mustis mies siitä etten halua muuta kuin hänet?

Vierailija
10.03.2011 |

Ollaan oltu yhdessä pian 15vuotta ja mun mies

KUVITTELEE että suunnilleen olen ihastunut/rakastunut hänen läheisiin ihmisiin.

Tää on tosi kamalaa,en voi koskaan olla näiden ihmisten seurassa kun mies kyttää että miten katson niitä.

Ihan sairasta.Auttakaa!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sairas ja tarvitsee apua. Sinä et voi häntä vakuuttaa millään keinolla.

-psyk sh

Vierailija
2/13 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vakuuttele enää mitään.

Koska tämä on alkanut? Onko kestänyt koko ajan? Jos nyt vasta alkanut niin mies on sairastunut, ja tarvitsisi hoitoa. Sinä et auta sillä että vakuuttelet, vaan se pahenee koko ajan.

Yritä saada mies tajuamaan, että hänen käytöksensä ei ole normaalia, jotain on tapahtunut, tai sitten hänellä itsellään on kiinnostuksen kohteita. Onko mies itse ihastunut johonkin sinun tuttuusi? Kysy häneltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse elin siinä helvetissä 10v ja onneksi tajusin erota. Meillä se vaikutti koko elämiseen ja lapsiin. Minulla uusia mies ja meillä yhteisiä lapsia ja kertakaan ei ole ollut mustasukkaisuutta. Välillä tulee mieleen joku "sairas kohtaus" mikä ex:llä tuli ja vieläkin puistattaa . Toivon todella että kukaan ei joudu elämään siinä helvetissä missä minä olin.

Vierailija
4/13 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et voi vakuuttaa. Ongelma ei ole sinun vaan miehen. Hänen pitää hoitaa se!

Vierailija
5/13 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aihetta mustasukkaisuuteen ei ole, niin kyllä se on hänen käsiteltävä tää ongelma. Mun mies meinasi kans alussa olla liian mustasukkainen ja pistin homman poikki justiinsa. Enää ei ainakaan ääneen sano mustasukkaisuuttaan. Onneksi. Jo se vähäinenkin kyttääminen tuntu ihan kamalalta.

Vierailija
6/13 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen veljeensä ja hyvään opiskelukaveriin.

Mies vetäisi tällaiset johtopäätökset yht äkkiä.On se kumma kun en tunne vetoa pullokoihin miehiin enkä urheilijoihin.Mun mies maku on tietokonemies.

Vierailija
7/13 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasta yksilöä mitenkään yrittäisin vakuutella...

Vierailija
8/13 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoo omiin kuvitelmiinsa, joille et voi mitään.

Vierailija
9/13 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaillut, ollut kiinnostunut heistä, että miehesi on tämän nähnyt. Oletko jättänyt miehesti täysin huomioimatta muiden ihmisten läheisyydessä? Jos miehesi on koskenut sinua ja esim. yrittänyt suudella muiden ihmisten läheisyydessä, oletko sanonut, että älä nyt viitsi tässä.

Esimerkkejä on satoja, jotka antavat olettaa...

Mietipä hetki..

Vierailija
10/13 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti sanoa näille ihmisille miehesi kuullen, mitä hän kuvittelee teidän välillänne olevan. Näet sitten, mikä kenenkin reaktio on.

Vierailija
11/13 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettinyt, johtuisiko tuollainen mustasukkaisuus siitä, että miehesi on pettänyt sinua? Nyt hän pelkää, että sinä voisit tehdä samoin ja on siksi sairaan mustasukkainen. Tunnen ihmisiä, jotka on käyttäytyneet juuri näin..

Vierailija
12/13 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on saanu vierasta pesää. Pelkää, et sä annat jokkekin toiselle.

Vierailija
13/13 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies juoksi vieraissa ja alkoi sen jälkeen epäillä minua. Omat naiset mitkä oli baarista iskenyt olivat pienten lasten äitejä. Ota ero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi