Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä huomasit että sulle on tullut ryppyjä tai juonteita?

Vierailija
10.03.2011 |

MIhin? Teetkö jotain niille?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tullut muutama orastava juonne silmien ympärille. En aio tehdä mitään. Jospa ihmiset rupeais pikkuhiljaa pitämään mua ikäisenäni, jos tulis pari ryppyäkin. Oon 30-vuotias, mutta naamasta tosi nuoren näköinen, en tykkää kun jatkuvasti tytötellään.

Vierailija
2/18 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38-vuotias eikä ryppyjä. Ohuen ohut juonne tuntuu olevan tuloillaan silmäkulmaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä ryppyjä.

Vierailija
4/18 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryppy siis sellaista ryppyä, joka näkyy kun naama peruslukemilla? Sillä kai kaikille tulee rypyjä jos nauraa tai kurtistaa silmiä tai otsaa.

Vierailija
5/18 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli varmaan vähän ennen kolmikymppisiä. Auringossa tehty työ alkoi näkyä. Mutta eivät häiritse minua, olen tyytyväinen ulkonäkööni ja kehooni. ;)

Vierailija
6/18 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täytin 30. Otsassa on pari selvää ryppyä, silmien alla on ollut juonteita aina..

Vierailija
7/18 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttuani nopeasti noin 10 kg ja itkettyäni puoli vuotta päivittäin, huomasin 31-vuotiaana, että silmieni ympärillä on lukuisia pieniä ryppyjä. Vaikka en ryppyjä muutoin osaa kasvoistani paikantaa, näytän vanhalta ja pahoinvoivalta kaiken jälkeen.

Vierailija
8/18 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemillani 35+ naisilla on juonteita. Rypytkin on vissiin tulkintakysymys, samoin kuin se että näyttää omasta mielestään nuorelta kun joskus kysytään alkossa paperit. :)

Vierailija
9/18 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin ettei silmien alapuolella ole niin siloista kuin aiemmin.

Vierailija
10/18 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi poskijuonteet jotka lähtee nenänpielistä alas kohti leukaa on syventyneet huimasti ja tuohon suupieleen on tullu myös juonne. Huvikseni kiristelen ihoa korvien taakse ja suunnittelen jos menis kasvojen kiristykseen. No ei vaiskaan.

Vierailija
11/18 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypytkin on vissiin tulkintakysymys, samoin kuin se että näyttää omasta mielestään nuorelta kun joskus kysytään alkossa paperit. :)

ikäiselläni on jo ryppyjä, kaikilla ei. Mulle on äidin puolelta periytynyt semmoinen paksu iho, joka rypistyy ehkä keskivertoa myöhemmin. Aurinko tietenkin vanhentaa myös, ja mä en ole koskaan oleskellut mielelläni pitkiä aikoja auringossa.

Jotkut ehkä nauttii siitä, kun kysytään Alkossa papereita, mä henkilökohtaisesti kärsin siitä, että mua tytötellään ja pidetään huomattavasti nuorempana (siis jopa 10 vuotta nuorempana).

Vierailija
12/18 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi poskijuonteet jotka lähtee nenänpielistä alas kohti leukaa on syventyneet huimasti ja tuohon suupieleen on tullu myös juonne. Huvikseni kiristelen ihoa korvien taakse ja suunnittelen jos menis kasvojen kiristykseen. No ei vaiskaan.

Vierailija
13/18 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 33 v. ja pari vuotta sitten havahduin siihen, että silmien ympärille oli ilmestynyt juonteita. Rypyiksi ne kai lasketaan.

Eletty elämä vauva-aikojen valvomisineen näkyy, ei aiheuta suurta dramatiikkaa. Samalla tavoin näyttävät vanhentuneet kaikki ystävätkin. ;-)

Puhdistan ihoa ja rasvaan ja käytän silmänympärysvoidetta, mutta en ole "sortunut" mihinkään liian hoitaviin aineisiin vaan ihan Vichy ja Lorealin marketista saatavat kamppeet riittävät.

Vierailija
14/18 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmien ulkonurkkiin ns. naururypyt. Ovat kyllä todellan hentoja, mutta tässä muutamassa vuodessa tulleet selvemmin esiin. En tee niille mitään.

Vierailija
15/18 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmestyivät silmäpussit ja ryppyjäkin on jonkin verran, tosin ei niitä huomaa kuin läheltä. Nyt olen siis 34-v. En tee niille mitään, ei ne mua haittaa.

Vierailija
16/18 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tässä että kulmien väliin on alkanut muotoutua pari ryppyä. Olen tietoisesti yrittänyt olla rypistelemättä ja se on auttanut. Tuntuu muuten olevan sellainen kestovihainen ilme naamassa.

Vierailija
17/18 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pari juonnetta on tullut silmäkulmiin.

seuraava naamarasva saakin olla sitten rypynestoon :) (ja ei näitä markettien rasvoja)

Vierailija
18/18 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi näkyä hentoja rypynalkuja. Nyt olen 35. Mutta rypythän ei vanhenna ihmistä niinkään kuin ihon veltostuminen. Ryppyjä voi olla jo reippaasti alle kolmikymppisellä ja niitä pystyy jopa peittämään, veltostumiseen ei taida auttaa kuin leikkaus.