Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa erota

Vierailija
10.03.2011 |

Eli siinähän se ongelma tulikin. Minä en halua. Siis onhan meillä ollut viime aikoina paljon riitoja ja mies etenkin yrittää provosioda minua suuttumaan. Ja kun lopulta onnistuu, niin keksii minusta vaikka mitä pahaa sanottavaa ja sanoo, että mun kanssa on mahdoton puhua mistään, kun itken ja kiukuttelen aina. Tätä ennen hän on saattanut haukkua huonoksi äidiksi.

Luulin, että tämä johtuu stressistä, sillä mies on töissä tosi ahtaalla. Eilen kuitenkin hän sanoi minulle, että ei voi enää sietää minua. Olen kuulemma tosi vittumainen ämmä, enkä tee tämän perheen eteen mitään.

En tajua. Käyn töissä ja teen kaikki kotityöt yksin. Lisäksi koitan antaa miehelle omaa aikaa (ainakin kerran viikossa) ja luulin osoittavani välittämistä ihan hyvin.

Tuntuu todella tyhjältä. Olen yrittänyt panostaa tähän suhteeseen kaikkeni, mutta ilmeisesti mussa on vaan joku niin paha vika, että ärsytän miestä ihan koko ajan. Mies kuulemma tulee onnelliseksi kun pääsee minusta.

Miten lakataan rakastamasta toista? Ja milloin tämä kipu oikein lakkaa? Tuntuu, että olen ihan lamaantunut.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä lapsia?

Vierailija
22/29 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä olisi totta niin miksi kukaan nainen rakastaisi moista ilkeää tolloa?

Heittäydy nyt vielä eteisen lattialle matoksi niin mies voi pyyhkiä sinuun kenkänsä mennessään. Jotain rajaa ja selkärankaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan jo yrittänyt kaikkesi. Piti mies sinusta tai ei, hänen käytöksensä on siis provosoivaa ja lyttäävää? Vaikka rakkautesi ei lopu, voisitko asua ilman miestä omassa asunnossa ja ajan kanssa korjata itseä eheämmäksi. Joillakin kuluu siihen vuosia, joillakin vähemmän, kunhan katsoo kauempaa asiaa se näyttää erilaiselle, tulee eri puolia esille - mitä ei nyt voi ajatella. Ja tulee uusi parempi tuttavuus muualta tai on sinkkuna. Henkinen väkivalta ei ole kivaa ja ne ikävät asiat eivät ole totta mitä hän sinusta sanoo, on mennyt vain sukset ristiin koska miestä ei kiinnosta. Asu erillään ja kohdista huomiota muihin asioihin, positiivisiin.

Vierailija
24/29 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan tilanne ratkennut jo johonkin suuntaan sitten vuoden 2011?

Vierailija
25/29 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
26/29 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekalla sivulla ap vastaili itse itselleen.

Omat jutut ovat niitä parhaita :)

Vierailija
27/29 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaminen on viimeinen vaihtoehto ap

Vierailija
28/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä asianajajaan...

Vierailija
29/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanhan sopia, että mies eroaa ja sinä et.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme