Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet henkilöstä, joka ei tule isovanhempansa hautajaisiin?

Vierailija
09.03.2011 |

kun ei jaksa ja viitsi tulla. Kyseessä viimeinen isovanhempi ja ollut kuitenkin elinaikanaan yhteyksissä, ettei mikään tuntematon ole kyseessä.

Henkilökohtaisesti kyllä ihmettelen miten kehtaa jäädä pois.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elinaikanaan yhteyksissä kuin se, että tulee pönöttämään hautajaisiin. Jos kyseessä viimeinen isovanhempi, niin eihän siellä ole edes leskeä, jolle osallistuminen ehkä olisi tärkeää?

Vierailija
2/8 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on huomattu seurakunnissa eli nuoret eivät "ehdi" paikalle, oli sitten kyse hautajaisista tai rippikirkosta. Eli on ihan normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että oikea syy on "ei jaksa ja viitsi"?

Vierailija
4/8 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että oikea syy on "ei jaksa ja viitsi"?

Vierailija
5/8 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on turha tulla kuollutta kumartamaan, jos ei ole elävää käynyt katsomassa.

Vierailija
6/8 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oltu kyllä juuri minkäänlaisissa tekemisissä hänen elinaikanaankaan. Olisin kyllä mennyt, jos olisi ollut mulle edes jotenkin merkityksellinen ja minä hänelle, mutta kun ei. Ei oltaisi edes tunnettu toisiamme, jos oltaisiin kävelty kadulla vastaan. Mun mielestä on aivan turhaa mennä hautajaisiinkaan, jos tilanne on tämä.

Ja se oli sentään mun isoäiti. Ei se ikinä välittänyt tavata mua, eikä sitä kiinnostanut mun kuulumiset millään tavalla, eikä kyllä kenenkään muunkaan asiat.

Vierailija
7/8 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti kyllä ihmettelen miten kehtaa jäädä pois.

Kyllä jaksaa kiinnostaa toisten tekemiset ja menemiset koko ajan toisia, mitä mieltä olette tästä tarkoittaa oikeasti, olkaa samaa mieltä mun kanssa, kyllä on törkeetä käytöstä.

Vierailija
8/8 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman mummoni hautajaisiin. Ei oltu vuosiin missään tekemisissä, ja olisi tuntunut todella oudolta pönöttää siellä.

En mä ole koskaan ajatellut, mitä joku oli siitä mieltä, sama kai se muille. Sitäpaitsi, asianomainenhan on jo kuollut, ei se sitä sure..

Miksi pitäisi jonkun olla jotain mieltä tällaisesta henkilöstä, ja mitä sillä muka voi saavuttaa, että on "jotain mieltä" ?

Tosi outoo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi