Tein testin, olen kartio. Mikä sinä olet?
Kommentit (13)
en saisi korostaa hartioita esimerkiksi olkapäillä olevilla laskoksilla, kun olen kartio, mutta jotenkin just sellaiset jakut, hyvin istutettuine hihoineen näyttää mun päällä hyvältä. Pussihihoja tosin välttelen ja venekaula-aukkoja, niinku neuvotaan.
vaikka mulla on kyllä isot daisarit! Eikä mikkään rusinat. :)
Enkä osaa pukeutua, mää pistän päälleni kaikkea tiukkaa ja seksikästä. Näyttää iiihanalta.
"vartalon erityispiirre pienet rinnat" että se koskee kaikkia kartioita, mutta ei se oo niin, vaan siitä pystyy valitsemaan sen vaihtoehdon, jolloin se kartion kuva muuttuu pienirintaiseksi. KArtiolla siis voi hyvinkin olla myös isot rinnat.
Ei voi pitää paikkaansa. Siis pukeudun juuri niin kuin ohjeessa neuvottiin, mutta.. En mä ole hoikka:D
Juu, aika hämäävää
Mutta minulla on peppua ja tissiä ja vatsanalue snadi niin ajattelin että olisi tiimaa mutta ei niin ei.. :)
5
Ja osaan pukeutua, monet on kommentoineet mulle, että kun on tuollainen X-tyyppi, niin kaikki vaatteet näyttää hyvältä. Hih, ei todellakaan :)
mutta olen kyllä vähän läski.
Tiimalasille suositellut vaatteet on kyllä just niitä jotka minulle sopivat - harmi siinä mielessä, että en haluaisi pukeutua niin naisellisesti. Haluaisin olla poikamainen, mutta tällä vastalonmallilla ja runsaudella ei ihan äkkiä taida onnistua...
En ole mikään noista. Minulla on kapeat hartiat, lantio on leveä, rinnat ei ole pienet (ei tosi mitkään kauhean isotkaan, mutta suhteutettuna lantioon pienempi ympärysmitta), jalat ja kädet on tosi hoikat vaikka reidet vähän isontuneet synnytyksen jälkeen, vyötärö ei ole enää niin selkeä kuin ennen raskautta.
Jotakin hoikan, päärynän ja tiimalasin väliltä siis.
Mä en tiedä mikä mä oon! Apua, kriisi!
Nuohan on ihan perusjuttuja, mitä siellä neuvotaan. Mä olen tosin niitä ihmisiä, joiden päällä kaikki vaatteet näyttää hyviltä.