Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan tilannut täältä: www.bellabambina.fi?

Vierailija
09.03.2011 |

Katselin että tuolta löytyisi kokonaisuudessaan meidän lasten kevätvarustus, mutta kauppa on minulle ihan uusi, en ole koskaan kuullutkaan. Onko täällä ketään, joka olisi tuolta tilannut joskus?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime perjantaina. Tilauksen päivitys tuli eilen meiliin.

Vierailija
2/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrata hintoja googlettamalla merkkiä. Tuolla ainakin melko kalliit hinnat muihin, tai ainakin joihinkin verrattuna. mut onhan toi varmasti ihan ok kauppa. Enpä ole mistään suomalaisesta lastenvaatteiden nettikaupasta kuullut että huijaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä on jo aikaa, joten en nyt tarkkaan muista miten tilaus meni. Oletettavasti kaikki toimi hyvin, koska ei mitään negatiivista jäänyt mieleen :)

Vierailija
4/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosiaan kalliimmat hinnat mitä pikaisesti vertailin muuhun nettikauppaan. N. 3 e per vaate kalliimpaa keskimääräisesti.

Vierailija
5/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilannut, mutta käytiin paikan päällä muutama vuosi sitten. Näyttävät laajentaneensa tuotevalikoimaa reippaasti, silloin myivät vielä lähinnä vaunuja.

Mulle jäi käynnistä hyvä vaikutelma ja asiakaspalvelu oli ainakin tuolloin erinomaista. Uskaltaisin siis tilata.

Vierailija
6/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat ihan samanhintaiset kuin muissakin mistä katsoin. Hain useasta kaupasta tiettyä takkia ja housuja ja sain viimeiset oikeaa kokoa olevat.

on tosiaan kalliimmat hinnat mitä pikaisesti vertailin muuhun nettikauppaan. N. 3 e per vaate kalliimpaa keskimääräisesti.

Vierailija
7/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat ihan samanhintaiset kuin muissakin mistä katsoin. Hain useasta kaupasta tiettyä takkia ja housuja ja sain viimeiset oikeaa kokoa olevat.

itse kun vertailin erääseen muuhun nettikauppaan niin kaikki oli noin 3 e kalliimpaa, ehkä tilasit jotain mitä tuossa kaupassa ei ollut johon vertailin. Äkkiä voi tulla useamman kymmenen euron säästö kun vähän googlettaa, varsinkin niitä kauppoja joita ei heti löydä.

Vierailija
8/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut parikin kertaa vaatetta lapsille ja ihan samanhintaisia ovat mielestäni olleet kuin muuallakin. Esimerkiksi Ticketithän on valmiiksi hinnoiteltu jo tehtaalla, ei kauppias voi niitä muuttaa.

Vierailija
9/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ihan pakko tarkistaa että esimerkiksi uudet Nova Starit näytti olevan ihan sentilleen saman hintaisia kuin muuallakin.

Itse olen aina saanut ystävällistä palvelua kun jotain asiaa on ollut ko. liikkeeseen eikä valittamista ole ollut. Kesällä postitus kesti muutaman päivän pidempään, mutta olivat silloin lomalla ja siitä oli ilmoitettu etukäteen.

Vierailija
10/10 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa on tosiaan pari vuotta ja valikoima on kasvanut aika lailla siitä. Viimeksi kun kävin liikkeessä niin omistaja oli juuri saanut vauvan ja se oli mukanakin siellä. Meidän tuleva mummu (=äitini) ei meinannut saada lähdettyä sieltä pois ollenkaan. Oli kiva jutella niitä näitä, ainakin omalla kohdallani palvelu on tosi ystävällistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän