Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puoluetta äänestät ja miksi? Jos vielä jaksat kertoa,

Vierailija
09.03.2011 |

mihin "yhteiskuntaluokkaan" kuulut, kiitos siitä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuuluneen hyvin toimeentuleviin.

Äänestän vasemmistoliittoa koska en kannata tasaveroa vaan sitä että me hyvin toimeentulevat rahoitamme enemmän huonommassa asemassa olevia. Pidän myös heidän suvaitsevasta linjastaan.

Vierailija
2/39 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestä persuja ja varmaan siksi että tuntuu että politiikka on iso vitsi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutus saatu yliopistosta

Vierailija
4/39 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaiketi keskiluokkaan kuulun.

Vierailija
5/39 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso nettisivuilta, miksi, siellä on tavoitteet hyvin esiteltynä.

Kokoomus on tehnyt vastuullista hallituspolitiikkaa ja uskaltaa varoittaa ikävistäkin päätöksistä sekä toteuttaa niitä, vaikka ne voisivat karkoittaa jakopolitiikasta tykkäävät äänestäjät. Lasku- ja lamakausista on aina noustu kokoomuslaisen valtiovarainministerin avulla.

Olen duunariperheestä lähtöisin oleva hyvin koulutettu ja hyväpalkkainen valkokaulustyöläinen.

Vierailija
6/39 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutus saatu yliopistosta

Vierailija
7/39 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolue, jonka kanssa omat mielipiteeni menevät kaikkein parhaiten yksiin.

Olen laivakokki (eli koulutuksena ammattikoulu), tällä hetkellä kotiäiti.

Vierailija
8/39 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ainakaan perussuomalaisia.

Olen kätilö.

Vierailija
9/39 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ympäristöarvot on mulle tärkeitä. Liian moni ajattelee ympäristöä ja luontoa abstraktiona, vaikka se on oikeasti meidän elinympäristö, jossa vielä lastemme ja lastenlastemme ja kenties sukupolvien senkin jälkeen pitäisi pärjätä. Jos luonnonvarat käytetään loppuun, tulevaisuus on ankea. Samoin, käy, jos se maa, jossa pitäisi kasvattaa ruokaa meidän syödä, saastuu pilalle tai ympätään täyteen kertakäyttöistä rojua, joka ei maadu ikinä.

Minulla on yliopistokoulutus. Olen äänestänyt Vihreitä aina. Muistan lapsena olleeni aivan innoissaan, kun Vihreä liitto perustettiin, tiesin jo silloin, mitä puoluetta äänestän.

Vierailija
10/39 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotan teille ruokaa.

Vierailija
11/39 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkija yliopistossa. Äänestän kokoomusta, koska yrittäjyyden tukeminen on ainoa tapa saada työpaikkoja ja turvata myös heikompien elintaso.

Vierailija
12/39 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestän vasemmistoa tai vihreitä. kannatan tasa-arvoa ja kestävää kehitystä.

persuja en voi sietää, heidän kulttuuripolitiikkansa on kuin suoraan Pohjois-Koreasta. eivätkä ymmärrä ihmisten välisestä tasa-arvosta mitään.

Vierailija
13/39 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen äänestin kokoomusta, mutta heidän Nato-intoilunsa menee ristiin omien ajatusten kanssa. Keskustaa voisin äänestää, mutta PK-seudulla äänet menevät Väyryselle -ei kiitos. Demarit - eivät oikein aja kaltaisteni asioita, työnantaja ei ole kaiken pahan alku ja juuri (liian tiukat yhteydet SAK:n kanssa). Vihreät - vaikka periaatteessa kannatan vihreitä arvoja, niiden "kaikki maahan haluavat vaan tänne Suomeen" ja "viherpiiperrys menee kaiken edelle" (vaikka ratkaisut muuten huonoja) -ajattelu ei nappaa, liikaa yksien asioiden ajamista. Persut - Ei todellakaan. Vaikka Soini itse on kohtuullisen fiksu (ainakin markkinoinnissa), muussa porukassa on sellaisia hörhöjä, että niiden valtaanpääsy on pelottava ajatus.

- Ei siis ole ketä äänestää. Olen korkeakoulutettu keskimääräistä ehkä hieman enemmän tienaava keski-ikäinen.

Vierailija
14/39 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen toimihenkilö ja mies duunari. Äänestän, koska heidän ideologiansa on lähimpänä omaani

Vierailija
15/39 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen äänestin kokoomusta, mutta heidän Nato-intoilunsa menee ristiin omien ajatusten kanssa. Keskustaa voisin äänestää, mutta PK-seudulla äänet menevät Väyryselle -ei kiitos. Demarit - eivät oikein aja kaltaisteni asioita, työnantaja ei ole kaiken pahan alku ja juuri (liian tiukat yhteydet SAK:n kanssa). Vihreät - vaikka periaatteessa kannatan vihreitä arvoja, niiden "kaikki maahan haluavat vaan tänne Suomeen" ja "viherpiiperrys menee kaiken edelle" (vaikka ratkaisut muuten huonoja) -ajattelu ei nappaa, liikaa yksien asioiden ajamista. Persut - Ei todellakaan. Vaikka Soini itse on kohtuullisen fiksu (ainakin markkinoinnissa), muussa porukassa on sellaisia hörhöjä, että niiden valtaanpääsy on pelottava ajatus. - Ei siis ole ketä äänestää. Olen korkeakoulutettu keskimääräistä ehkä hieman enemmän tienaava keski-ikäinen.

Vierailija
16/39 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän Vasemmistoa, koska haluan vahvistaa oppositiota (Vasurit tuskin seuraavassa hallituksessa) eduskunnassa ja tasa-arvoa yhteiskunnassa.

Persut on ohimenevä ilmiö, mutta Kokoomuksen talouspolitiikka pelottaa.

Vierailija
17/39 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän heidän tasa-arvoisesta ajatustavastaan ja siitä, että tasa-veroa ei tule jos heistä asia on kiinni. Tienataan miehen kanssa yhdessä 42 000€/ vuosi

Vierailija
18/39 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ylioppilas ja duunari.

Pidän tärkeänä maapallon säilyttämistä tulevillekin sukupolville, kulutuksen vähentämistä ja lähiruoan tuottamista ja puhtaista vesistä huolehtimista.

Vierailija
19/39 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä muut pikkupuolueet ja sitoutumattomat. Ne kun eivät hallituspaikkoja kuitenkaan saa. Pelkkä eduskuntatyö on kuitenkin vain isolla hiekkalaatikolla riitelemistä. Valiokuntiinkin pääsevä paremmin isojen puolueiden jäsenet.

Vierailija
20/39 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoomusta. Olen akateeminen keskipalkkainen yrittäjä. Kannatan monia niitä asioita mitä kokoomus ajaa esim. tasaveroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä