Hyviä ja huonoja puolia avioerossa?
Nyt vaan tuntuu, ettei enää jaksa.
Yhteistä taivalta yli 20 vuotta ja yhä useammin tuntuu, että jään iltasella yksin itkemään. Tätä on jatkunut jo useamman vuoden. Vaikka kuinka yritän sanoa, että musta tuntuu pahalta kun mies sanoo ilkeästi tai tekee jotain ikävää, niin mies ei välitä. Miksi mun pitäis enää välittää? Miksi mun pitäis jatkaa tätä elämää näin?
Kaksi lasta on (teinejä), omakotitalo (ei velkaa). Mikä mua tässä enää pidättelis? Lähtisin vaan ja jättäisin koko paskan.
Niin. Minkä takia pitäis jatkaa? Minkä takia pitäis lähtee? Kokemuksia, mielipiteitä.
Nyt tähän ketjuun hyviä ja huonoja puolia erossa!
Kommentit (8)
mä erosin 20 vuoden yhdessäolon jälkeen viime syksynä. Asunto myytiin ja jäin kolmen lapsen kanssa "yksin".
Huonoja puolia en ole vielä keksinyt...hyviä kylläkin, eikä niistä pienin ole se, että olen palavasti rakastunut :)
ja oli kyllä todella hyvä ratkasu. välit äitiini parani ihan mielerrömästi. äitistä tuli taad iloinen ja menevä (seurustelee nyt 10-vuotta nuoremman miehen kanssa)
isä löysi tyttöystävän jonka kanssa sillä on paljon yhteistä.
molemmat on onnellisia tahoillaan ja pienen hajuraon jälkeen tapaavatkin aina välillä ja soittelee toisilleen jne.
meidäb lasten kannalta juttu oli hyvä, koska ilmapiiri kotona (muutettiin äitin luo) muuttui ihanaksi ja rennoksi. ruvettiin auttamaan äitiä kotitöissä ilman mukinoita ja äiti oli rimpsalla viikonloppusin välistä ja meistähän se oli vaan jännää olla yksin kotona :D oltiin aika kilttejä teinejä, ei viinat jne kiinnostsnut.
mä erosin 20 vuoden yhdessäolon jälkeen viime syksynä. Asunto myytiin ja jäin kolmen lapsen kanssa "yksin".
Huonoja puolia en ole vielä keksinyt...hyviä kylläkin, eikä niistä pienin ole se, että olen palavasti rakastunut :)
Olitko rakastunut jo ennen eroa vai oletko löytänyt uuden onnen eron jälkeen? Miten pärjäät taloudellisesti?
Mikä on ikäsi? (eli onko minulla edes toivoa löytää uusi puoliso kun oon jo 40+)
ap
yhtäkkinen ikävä siihen tulevaisuuteen ja jopa vanhuuteen, joka olisi voinut olla.
tänään itkettää. ok-elämästä ja uudesta suhteesta huolimatta.
5kk ikäinen mummon uus kullannuppu on tässä rinnalla samalla niin keskittyminen kirjottamiseen heikompaa :)
tsemppiä!
mein äippä tais olla lähempänä 50, kun uusi rakkaus löytyi. eivät siis asu yhdessä, mutta lähekkäin :)
kyllä sulla vielä toivoa on vaikka muille jakaa.
ei tarvitse pestä toisen pyykkiä, ei tarvitse vaihtaa telkkarista kanavaa urheilulle, ei tarvitse jakaa pesää jne.
Suosittelen eroa! Miksi pitäisi jatkaa suhteessa, jos on paha mieli?
ettekö koskaan puhu näistä? Onko teillä seksiä?
Itse erosin miehestä, jonka kanssa kaikki muu toimi aina, paitsi keskustelu ja mies syytteli mua kaikesta älyttömästä, esim. miksi kauppareissu kesti niin kauan tms?