Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vähän luulen, että mä olen

Vierailija
08.03.2011 |

masentunut. Mun mielialat vaihtelee alakulosta raivoon. Taas tänäänkin raivostuin lapsille aika pienestä ja huusin kurkku suorana. Yleensä mieliala on apea, mikään ei oikein naurata, mikään ei kiinnosta. Kaikkein paras olis jos sais olla rauhassa ja vaan nukkua. Mutta eipä se perheellisenä onnistu. Mua vituttaa kaikki, mies kaikkein eniten. Tekis mieli nostaa kytkintä tästä paskasta, jättää koko sakki tänne. Saisivat itse siivota jälkensä ja tapella niin paljon kuin haluaisivat. Mikä pakko mun on niitä kestää? Mä haluan täältä kauas. Ja kuitenkaan en voi lähteä, en edes oikeasti halua, mutten mä halua olla täälläkään. Mies lähti kauppaan ja mua vituttaa jo valmiiksi se mitä se sieltä tuo ja se mikä jää tuomatta. Olin ajatellut itse mennä kauppaan, mutta eikös toi äijä halunnut sinne mennä enkä mä jaksanut alkaa tapella. Vitut, olis edes hetkeksi päässyt täältä pois, mutta ei.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin hotelliin nukkumaan. ?

Vierailija
2/8 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aidosti häpesin sun puolesta kun luin tota vuodatusta.

Kai teidän lapsetkin on vielä pieniä, jotka rakentaa minäkuvaa?

Paras mitä voit tehdä on kasvaa aikuiseksi, jos et pysty irtaytumaan itsestäsi kun sekoat lapsillesi niin suosittelen että SINÄ haet apua.

Miksi kauppalapun tekeminen ei ole käynyt mielessä?

Ihan varmasti jotain jää kauppaan, siitäkö pitää saada skitsot? Mene itse sinne kauppaan, haahka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aidosti häpesin sun puolesta kun luin tota vuodatusta.

Kai teidän lapsetkin on vielä pieniä, jotka rakentaa minäkuvaa?

Paras mitä voit tehdä on kasvaa aikuiseksi, jos et pysty irtaytumaan itsestäsi kun sekoat lapsillesi niin suosittelen että SINÄ haet apua.

Miksi kauppalapun tekeminen ei ole käynyt mielessä?

Ihan varmasti jotain jää kauppaan, siitäkö pitää saada skitsot? Mene itse sinne kauppaan, haahka.

äidin pitää vaan jaksaa ja jaksaa. Ei saa edes netissä valittaa.

Vierailija
4/8 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten pitää ottaa neuvotkin kiltisti vastaan ;)

Tässä muutama:

1. älä ihmeessä tee enempää lapsia. ajattele, että kunhan nuorin on isompi, saat enemmän omaa aikaa ja rauhaa.

2. huolehdi siitä, ettet jää oma-aikapaitsioon suhteessa mieheen. ottakaa vaikka tuntilista käyttöön, jos muu ei auta. tässä asiassa aika ei ole rahaa, jos siis mies vetoaa siihen, että tienaa. jos toinen vaihtoehto on se, että uuvahdat sairaalakuntoon.

3. mene lomalle YKSIN, vähintään viikonlopuksi.

Vierailija
5/8 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos on masentunut, niin sillä ei ole mitään väliä, onko ärsyttävää miestä ja huutavia lapsia vai onko yksin päivät pitkät. Olen ollut keskivaikeasti-vaikeasti masentunut viimeiset 6 vuotta vaikka ei ole kumpiakaan.

Vierailija
6/8 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lähinnä vittuuntunut ja ihan syystä, jos elämässäsi ei ole mitään mukavaa omaa juttua ja kaipaat enemmän rauhaa ja hiljaisuutta, kuin saat.

Vierailija
7/8 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, sinä, sinä, sinä!!!

Tuokaa kaikki sinulle! Sulla on paskat lapset, paska mies ja itse olet aivan ihana mamma!

Ei, sun pitää kasvaa. Teidän kommunikointi on perseestä.

Yhteiselo ilmeisen hävettävää. Ja lapset saa omansa, niistä kasvaa ihania, tasapainoisia aikuisia jotka osaa ratkaista ongelmatilanteita?

Sää tarttet herätyksen, koitan sitä antaa! Mene itseesi. Oletko koskaan miettinyt miltä näytät kun sekoat lapsesi edessä? Miltä lapsesta tuntuu?

Vanhemman pitää olla parasta lapselleen. Se, että te ette osaa riidellä ja hoitaa suhdetta johtuu kai siitä että teillä on molemmilla omat kököt lapsuusmuistot, mutta ei se oikeuta teitä enää noin käyttäytymään. TE olette nyt vanhempia.

Riidat pitää käydä läpi, huutaminen eikä rissaaminen ole sallittuja keinoja. Koita kuunnella (pää kiinni kun toinen puhuu) mitä toinen on mieltä ja sovitte asioita. Teette kompromisseja. Sinäkin luovutat.

3

Vierailija
8/8 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, sinä, sinä, sinä!!!

Tuokaa kaikki sinulle! Sulla on paskat lapset, paska mies ja itse olet aivan ihana mamma!

Ei, sun pitää kasvaa. Teidän kommunikointi on perseestä.

Yhteiselo ilmeisen hävettävää. Ja lapset saa omansa, niistä kasvaa ihania, tasapainoisia aikuisia jotka osaa ratkaista ongelmatilanteita?

Sää tarttet herätyksen, koitan sitä antaa! Mene itseesi. Oletko koskaan miettinyt miltä näytät kun sekoat lapsesi edessä? Miltä lapsesta tuntuu?

Vanhemman pitää olla parasta lapselleen. Se, että te ette osaa riidellä ja hoitaa suhdetta johtuu kai siitä että teillä on molemmilla omat kököt lapsuusmuistot, mutta ei se oikeuta teitä enää noin käyttäytymään. TE olette nyt vanhempia.

Riidat pitää käydä läpi, huutaminen eikä rissaaminen ole sallittuja keinoja. Koita kuunnella (pää kiinni kun toinen puhuu) mitä toinen on mieltä ja sovitte asioita. Teette kompromisseja. Sinäkin luovutat.

3

Sinä et oikeasti tiedä mitään minusta etkä perheestäni. Et tiedä kenessä tässä on vika vai onko vikaa kenessäkään. Et tiedä onko meillä riidelty tänään ja miten meillä on riidelty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi