American Idol 2011 - kuka voittaa?
Uskomattoman hyvä taso jälleen kerran uusimmalla American Idol -kaudella. Veikkauksia kuka voittaa?
Melkein tuosta Top13:sta kuka tahansa voisi voittaa, ammattimuusikoita taitavatkin suurimmaksi osaksi olla.
http://www.americanidol.com/contestants/season_10/
Kommentit (42)
itse olen ihastunut casey abramsin tyyliin (esiintyjänä). tuskin sentään pärjää, mutta tykkään kovasti. vaikkakin häntä vote for the worstin sivuilla hehkutetaankin. todennäköisinä tippujina, jota yritetään saada jatkamaan. ihan vain piruuttaan. =DD
http://www.votefortheworst.com/tag/8/american-idol-updates/
Mä olen ihastunut Paul McDonaldin tyyliin. Sillä tyypillä on tosi vahva oma tyyli ja kun se laulaa, tuntuu että se nauraa koko ajan. Sen ääni on uskomattoman herkkä ja pieni, mutta samanaikaisesti voimakas. Todennäköisesti ei tule kuitenkaan voittamaan, koska ei saa tarpeeksi äänestäjiä taakseen.
Jacob Luskistakin tykkään, kuulostaa ihan vanhan ajan gospel-laulajalta pienellä twistillä väritettynä. Hieman ärsyttää tyypin maneerit esiintymisessä ja tietyt katseet ja käsien asennot mikkiä pideltäessä.
Caseykin on hyvä, erityisesti esiintyjänä, mutta mielestäni ei laula kovin puhtaasti tai pysy aina tarpeeksi sävelessä. Myös se miespuolinen countrylaulaja Scotty laulaa hienosti, mutta omaa näkyviä maneereita, esim. pitää suutaan koko ajan vinossa asennossa.
Naisista Haley Reinhart omaa aivan uskomattoman äänen...
vaikka Simon ei olisikaan päästänyt monia nyt Hollywood-viikolle valittua jatkoon. Uudet tuomarit on paljon hienotunteisimpia, joukosta puuttu se "bad cop".
Sillä on jotain kosmista voimaa keuhkoissaan, vaikka on vasta 15v!
Sen on silti pakko voittaa ja ihanat vanhemmatkin tukena!
on Lauren. Upea ääni nuorella tytöllä.
mut mua jotenkin tökkii se Laurenin jatkuva Steven Tylerin nuoleskelu ja Don't wanna miss a thingin toistuva laulaminen. Toki tytöllä on ikäisekseen (16-v.) aivan mahtava ääni, mutta onko hän vielä mentaalisesti valmis?
ihan älytön ääni sillä. Offtopicina, että olen maahanmuuttokriittine persujen kannattaja, että hähähää vaan teille jotka väitätte meitä rasisteiksi, ääliöt!
Laulaa uskomattoman makeesti omalla tyylillä ja on varma esiintyjä, oikea lavaeläin.
Pialla myös hieno ääni, muttei mitään persoonaa.
tosin james on noussut jaetulle ykkössijalle ja jos noista voittajan voisi valita, se olisi varmaankin james. mutta epäilen kuitenkin, että lauren voittaa.
Caseysta, Jamesista, Piasta. Mutta taso ON huikea, ihan mielettömiä suurin osa eilisistä esityksistä. Itse en oikein tykkää Laurenista, vaikka luulen että pärjää siellä kyllä...
Thia ja James. James on ihan mieletön laulaja! Taso on kuitenkin tänä vuonna niin hyvä, että melkein kuka tahansa voi olla voittaja.
Lauren on kuin Anna Abreu sort of, ehkä vaan paljon parempi ääni kuin Annalla.
todella kovia laulajia. kun vertaa suomen meininkiin, on hiukka eroa. no jenkeissä on kaikki suurempaa ja hienompaa heh,heh. paha sanoa kuka on paras. pojista toimii parhaiten casey, james, stefano. tytöissä haley, naima. kaiken kaikkiaan paras porukka jos vertaa muihin kausiin !
miten ne ikinä voi päättää noista kaikista voittajan, ovat niin älyttömän hyviä! Mä en osaa veikata, jäin koukkuun vasta reilu viikko sitten, joten en tunne laulajia niin hyvin.