Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos puolisosi vammautuisi pysyvästi, jäisitkö rinnalle?

Vierailija
08.03.2011 |

Jos puolisosi esimerkiksi halvaantuisi kaulasta alaspäin, jäisitkö hoitamaan häntä? Miksi? Vaikuttaisiko se asiaan, onko lapsia vai ei?

Minä en jäisi. Enkä usko tai odota että mieskään jäisi minua hoitamaan. Lapsia ei ole.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sitoutunut tähän liittoon.

Vierailija
22/33 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin toivon, että lasteni takia haluaisin hoidettavan puolison muualle hoidettavaksi. Itse olen kasvanut vammautuneen äidin varjossa eikä se kyllä ollut mitenkään hehkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miettisi sekuntiakaan ja tiedän että mieheni tekisi tämän myös minulle.

Vierailija
24/33 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan jättäisi elämääni elämättä.

Vierailija
25/33 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan miestäni ja en voisi kuvitella elääväni ilman häntä.

Vierailija
26/33 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä usko, että nämäkään "jäisin" -tyypit jäisivät ihan joka tapauksessa. Jos vaikka aivovaurion seurauksena käytös/persoonallisuus muuttuu tai muuten ei aivotoimintaa ole. Miksi silloin pitäisi oma elämä (ja mahdollisesti myös lasten) pilata, jos se "oma mies" on joka tapauksessa kuollut, vaikka sydän pumppaakin.

Vierailija
27/33 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen hoitonsa olisi helppo jättää jollekin muulle taholle. Mutta joku pienempi vamma, esim. raajan menetys tai halvaantuminen, tai vaikka aivohalvauskin, olisi varmaankin helpompi kestää. Ei ihminen miksikään muutu ellei vamma tosiaan ole aivoissa.

Vierailija
28/33 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voin tietysti vakuutella että varmasti jäisin, mutta tiedä sitten jos ihan oikeasti tulisi sellainen tilanne eteen... Jos itse halvaantuisin kaulasta alaspäin, tai vaikka vain jaloista, niin varmaan jättäisin mieheni. En vain kestäisi sitä kun tuntuisi että miehenikin elämä menee hukkaan kun joutuisi minua raajarikkoa hoitamaan.

Vierailija
29/33 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en usko jääväni lopullisesti hänen luokseen vaikka ei olekaan vammautunut millään lailla.

Meillä on pieniä lapsia, siinä syy siihen että olemme vielä yhdessä.

Vierailija
30/33 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäisin.mieheni on minulle lasten lisäksi tärkeimmät maailmassa..rakastan miestäni yli kaiken.

Vierailija
31/33 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enempää ei minunkaan tarvitse omaa elämääni pilata. Ei olisi minun velvollisuuteni hoitaa. Eikä varmasti jäisi mieskään. Mitä se tekis akalla joka ei mitään pystys tekemään kun ite on niin saamaton ja laiska.

Vierailija
32/33 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saisi vaikka suksia kuuseen, mutta eihän sitä tiedä, miten tuollainen vaikuttaisi....Kaveruus olisi muutenkin enemmän se juttu, mitä miehestäni tällä hetkellä ajattlen.....

Meillä kaksi lasta, joten toki heidän tulevaisuuskin vaikuttaa asiaan ehdottomasti. Riippuisi myös siitä, millaiseksi mieheni mahdollisesti muuttuisi.....Ei ole helppo nytkään vaan äkkipikainen ja arvaamaton, helposti turhautuva ja "kovakalloinen." Eli voisihan se olla jopa mahdotonta.....ainakin kriisi tulisi olemaan järkyttävä, ei kukaan ihminen tuollaisesta selviä ihan tuosta noin vaan. Eli en tiedä. Sama toisin päin, en tiedä jäisikö hän. Ei nyt tietty tuosta noin vaan häipyisi, mutta miten jaksaisi...?

Vierailija
33/33 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo, olisi mielestäni usein ansainnut minua helpomman kumppanin. Mieheni on kuitenkin ainoa, jota olen rakastanut ja rakastan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän