Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten huono on henkinen vointinne haukkuvat palstamammat?

Vierailija
07.03.2011 |

Olen aivan tyrmistyneenä törmännyt moniin keskusteluihin täällä mammapalstalla (jonne nyt ensimmäistä kertaa itse kirjoitan järkytyksissäni) jotka ovat täynnä toisten ihmisten arvosteluja ja haukkumisia (esim. Idols, matkaoppaat-sarja jne. jne.)

Mielenterveysalalla itse työskentelevänä voin vain ihmetellä, miten huonosti te toisia ihmisiä haukkuvat palstamammat voitte henkisesti? Ihminen purkaa pahaa oloaan toisten arvostelulla, se on moneen kertaan tieteellisesti todistettu totuus, jota ei muuksi voi muuttaa.

Terve ihminen ei lähde haukkumaan esimerkiksi toisen ulkonäköä tms. keskustelupalstoilla vaan pitää mielipiteen omana tietonaan tai jakaa sen läheisten tai tuttujensa kesken.

Huolestuttavinta on se, millaisia lapsia te itse kasvatatte tähän maailmaan? Juuri näitä narsistisia ja sosiaalisista vajavuuksista kärsiviä lapsia kohtaan työssäni päivittäin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn tähän aivan täysin! Hävettää näiden kyseisten mammojen puolesta. Tuoreimpana se matkaoppaat-juttu. Haluaisin nähdä, millaiset sairaat ihmiset kirjoittelee niin kuin täällä oli se poistettu keskustelu aiheesta! Sairasta sanon minä!

Vierailija
2/2 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tämä matalapalkka-ammattien haukunta ja toisten pienen palkan halventaminen ja omalla omaisuudella ja suurella palkalla kehuminen on mielestäni myös ihan käsittämätöntä.

Esim siivojilla pieni palkka, mutta aika ikävää olisi työskennellä toimistossa, jossa ei koskaan tämä pieni palkkainen siivojaa kävisi siivoamassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla