Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hullaantunut julkkikseen

Vierailija
07.03.2011 |

Apuah, mitä teen, onko normaalia? Olen kolmekymppinen kahden lapsen äiti ja oon hullaantunut yhteen muusikkoon. Vieläpä vanhempaan mieheen. Eikä siinä mitään mut olen nolannut itseni pahasti. Olin tämän muusikon keikalla lauantaina ja hän on niiin iiihana! Keikan päätyttyä menin pyytämään hänen nimmariaan ja lopuksi siirtoon häntä suoraan suulle. Oih että tuntui hyvältä tuon jälkeen ja olin siellä seitsemännessä taivaassa mutta nyt kun kertailen mielessäni tuota tapahtumaa, häpeän silmät päästäni. Miten aikuinen ihminen, ÄITI, voi mennä tekemään jotain tuollaista. Ja muistan tuon miehen ilmeen tuon tempaukseni jälkeen, ja miten katsoi minua vielä tuonkin jälkeen kummissaan, kun ohitettiin toisemme ihmisvilinässä. Eihän hän minua tunne, mutta takuulla muistaa tuon mokani. Ja jatkossakin haluan käydä hänen keikallaan, joten en voi enää katsoa häntä silmiin tuon jälkeen. Huh kun tunnen itseni teiniksi tällaista kirjoittaessani mutta kyllä käytöskin taisi olla kovin teinimäistä. Että minua nolottaa!!! :-(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän siis kuka olet ja kuka tämä laulaja oli... :-)

Vierailija
2/4 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
4/4 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin tarulta lähtee mukelo pois jos ei jätä huumeita!