Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskiaismäessä vaimo heitti miehensä päälle kuumaa

Vierailija
07.03.2011 |

hernekeittoa.

En tiennyt mihin olisin katsonut.

Mies lähti häpeissään pois paikalta, nainen jäi huutamaan ja mesomaan.

Nolo nainen.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinni pettämisestä ja valehtelusta. Ne teot tekivät minusta "hullun ämmän", ennen miehen kiinnijäämistä olin kiltti ja avarakatseinen. ja annoin miehen vapaasti tehdä mitä huvittaa.

Vierailija
22/37 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin heitti keittoja ihan ilman syytä...vaikka en moista käytöstä puolustelekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeutuu julkisille paikoille mesoamaan, jotta saa nolattua miehensä.

Tekikö kukaan mitään tuossa tilanteessa vai ihmettelikö vierestä?

Vierailija
24/37 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos käyttäytyy eri paikoissa tai tilanteissa eri tavoilla. Huolestuttavaa minusta.

Vierailija
25/37 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinni pettämisestä ja valehtelusta. Ne teot tekivät minusta "hullun ämmän", ennen miehen kiinnijäämistä olin kiltti ja avarakatseinen. ja annoin miehen vapaasti tehdä mitä huvittaa.

sitten lähti pettämään, jos olit kaikin puolin hyvä.

Vierailija
26/37 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne laskiaismäkeen lähti välejään selvittämään?

Vai pyysikö nainen kahvia ja mies toikin soppaa. Vähemmästäkin korpeaa.

Vierailija
27/37 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en varmaan missään laskiaismäessä heittäisi hänen päälleen yhtään mitään. Lähtisin vain vähin äänin pois ja ratkoisin riidan kotona. En ole ikinä tajunnut tappelemista ja riitelemisrä julkisilla paikoilla. Se on tosi noloa. Jos tulee riitaa, niin voi vain lähteä menemään.

Vierailija
28/37 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loukkaavasti tai paljastaa jotain tekoaan, poistun paikalta ja asia setvitään sitten kahden kesken.

Puheen tasolla on pärjättävä, mitään en heittele kotonakaan.

Jos paljastuisi vaikkapa pettäminen, en riehaantuisi sittenkään. Jättäisin miehen lopullisesti. Mitäpä se minun mesominen siinä auttaisi.

Vierailija
29/37 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jospa se mies ansaitsi sen?

Vierailija
30/37 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi ansaita väkivaltaista kohtelua?

Vierailija
31/37 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi ansaita väkivaltaista kohtelua?

Saada sopat päälleen?

Helposti, monestakin syystä.

Vierailija
32/37 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää, että täällä lähdetään heti tuolle "kyllä se mies varmasti on syypää"-linjalle. Oletteko tosissanne? Eli naisetko ei oo väkivaltaisia, ellei miehet ensin tee jotain väärin? Just joo. Samaa logiikkaa soveltaen voisi todeta, että eihän ne miehetkään sitten turhaan naisia hakkaa: varmasti nainen on käyttäytynyt ärsyttävästi tai tehnyt jotain typerää ensin. Ja hei, on ne naiset vaan surkeitä nössöjä, kun eivät lähde väkivaltaisesta suhteesta.

Vierailija
33/37 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vetää naista kunnolla turpaan kun nainen "nalkuttaa"...

Vierailija
34/37 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälisk kyä miestä. Tiedän kanssa muutaman tuollaisen sekon naisen, yksi on oma äitini. Ja miehissä ei ole vika ollut, ei tarvitse kummoistakaan syytä että heittää esim. tuolin miehen päälle.

Vierailija
35/37 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko oli kavereiden kanssa korjaamassa meidän pihalla autoaan. Ei ollut syönyt koko päivänä mitään ja alkoi olla jo kiukkuinen. Huusin monta kertaa ikkunasta että tulisivat jo kahville ja olin tehnyt leipiäkin.

Mies murahteli jotain vastaukseksi ja kuulin kuinka kiroili ja kiukutteli jo kavereilleen.

Meni vielä tunteja eivätkä malttaneet jättää hommia kesken joten vein kahvit ja leivät ulos korissa, pakkasin maidot, sokerit, servetit ym. mukaan ja ajattelin tosiaan että olis kiva temppu.

Kun kaverit varmaan nälkäisiä eivätkä kehtaa ilman miestäni tulla sisälle syömään.

Astuin sitten vahigossa ohi kävellessäni mustekynän päälle joka meni poikki.

Mies karjaisi mulle että kato lehmä mihin astut ja hittoako tänne tuut sekoilemaan, mene vi**u muualle siitä!!!!!

Kaadoin ihan pokkana kädessäni olleen mehukannullisen miehen päähän ja kävelin pois.

Jätin toki lounaskorin pojille.

Oli siinä varmaan kavereilla miettimistä.

Hullu akkahan toi.

Vierailija
36/37 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen lapseni äiti oli aika päällekäyvä huusi ja raivosi ja läpsi ja muksi minke kerkesi, varsinkin kännissä.

Mustasukkainenkin oli.

No minä kestin aika pitkään ja olisin kestänyt varmaan hamaan loppuun. Kun puolustautuminen oli väistelyä. Pienessä hiprakassa sitten otin tulevan iskun vastaan käymällä ranteeseen kiinni ja kun koitti toisella kädellä iskeä niin otin toisella kädellä siitä toisesta ranteesta kiinni. Pidin kiinni ja puristin kunnes lopetti. Huudon takia paikalle kutsuttiin poliisi ulkopuolisen toimesta ja vaimolla oli kädessä punaiset mustelman alut.

Lopulta oltiin käräjillä ja paikalla olleiden todistuksen ansiosta, minulle ei tuomiota pahoinpitelystä tullut, vaikka siitä syytettiin. Liitto päättyi eroon kuten arvata saattaa, ja ainoan yhteisen lapsemme huoltajuus käsiteltiin myös oikeudessa. Huoltajuus meni vaimolle, koska olin väkivaltaan taipuvainen (todisteeksi riitti kuvat silloisista mustelmista ja syyte, vaikka tuomiota ei tullut).

Eli älkää miehet koskaan ikinä puolustautuko millään tapaa.

----

M46

Vierailija
37/37 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto ja Tuksu lähteneet pulkkamäkeen? Kuulostaa nimittäin heiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän