Mieheni on mammanpoika?
En ihan ymmärrä miestäni. Asumme samassa kaupugissa hänen äitinsä kanssa ja käymme siellä kyläilemässä usein, vähintään kaksi kertaa viikossa. No, viimeaikoina meillä on alkanut olla aikapula muuttuneista työkuvioista johtuen enkä haluaisi istua harvoina vapaailtoinani anoppilassa. Kun sanoin miehelleni että ollaanhan me vuosia tässä jo käyty hänen äitinsä luona monena iltana viikossa, ettei kai olisi vaarallista vähän harventaa kyläilyä, hän suuttui silmittömästi. Haukkui että olen vain kateellinen kun oma äitisuhteeni ei ole maailman parhain ja vanhempani asuvat kaukana yms.
Tyrmistyin aika lailla. No, tulipa sitten itsekin puhuttua suu puhtaaksi, että olisiko aika aikuisen miehen katkaista napanuora äitiinsä. Pidän anopistani, mutten siitä että hän tietää asiamme ennen kuin mies on kertonut niistä minulle. Esim. mieheni on "unohtanut" kertoa aika paljon asioita, jotka sitten anoppi on minulle möläyttänyt ja on seurannut vähän noloja tilanteita. Kerrankin mies oli jäänyt sairaslomalle ja mennyt ÄITINSÄ luokse ilmoittamatta minulle mitään...
Mihin vetää raja?
Kommentit (2)
Ehkä miehesi haluaa vain käydä katsomassa että äidillään on kaikki hyvin.
1Ms 2:24 Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja he tulevat yhdeksi lihaksi.
sekä vielä UT:ssakin:
Ef 5:31 "Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi."