Miehesi on viikonlopun työmatkalla - soittaako kotia välillä?
Kommentit (23)
ellen erikseen sano että jätä mut rauhaan :D
Itse sen sijaan olen onneton tässä asiassa... Käyn työmatkoilla ehkä kolme kertaa vuodessa ja myönnän, että on niin ihana olla välillä yksin, että en muista pirautella kotiin. Etenkin kun lapset ovat jo sen ikäisiä, että ei tarvise huolehtia, kuinka mies pärjää.
soittaa, joka ilta ennen meidän nukkumaanmenoaikaa, tai silloin kun ehtii...pitää sitä nyt hyvänyön toivotukset saada, ja minäkin soutan jos jossain olen!
Riippuu vähän maasta missä on että miten aikaerot menee yhteen.
ei käy työmatkoilla mutta soittelee töistä päivisin. Tai jos menee mökkireisulle miesten kanssa pari kertaa vuodessa ni soittaa sieltäkin. Sille tulee ikävä lapsia, ja haluaa niille aina puhua ennen nukkuma-aikaa. Kyllä muakin tulee kai ikävä, mutta itse pärjäisin ilman soittoa, kunhan laittaa viestin että on ajanut perille turvallisesti.
kaikenlaisilta matkoiltaan ainakin kerran päivässä - yleensä iltaisin :-)
Ei kyllä viikonloppuja ole koskaan reissussa, mutta maanantaista perjantaihin on jatkuvasti poissa. Ei soita edes silloin, kun tietää, että täällä sairastetaan. :(
Nykyään kyllä harvemmin enää on työmatkoilla mutta ennen oli oikeastaan aina jossain muualla. Saattoi mennä montakin päivää ettei hänestä kuulunut mitään. Itse soittelin väh. joka toinen päivä, että edes lapsi saa jutella isin kanssa. Tekstareitakaan ei harrastanut eikä niihin liiemmin vastannut. Voitte arvata kuinka pahalta tuntui. Miehen mielestä siinä nyt ei ollut mitään ihmeellistä. Töissä aamusta iltaan...
on reissutöissä ja viikon kerrallaan poissa kotoa.
Soittaa vähintään kerran päivässä, usein pari kertaa ja pari viestiä myös yleensä tulee päivän aikana.
Joka ikinen ilta puhutaan puolesta tunnista tuntiin puhelimessa, näin on jatkunut jo yli 10 vuotta. :)
Noin lyhyellä matkalla ei välttämättä ehtisi soittaa. Mies on nyt 2 viikon työmatkalla ja on soitellut sieltä skypellä noin joka toinen päivä. Joka päivä ei olla satuttu koneelle yhtä aikaa, aikaeronkin takia.
mutta jos olisi, niin soittaisi varmaan pari kertaa päivässä. Soittaa nytkin aina töistään, vaikka tulee joka päivä suht samaan aikaan kotiin.
soittaa sillon kun on päässy perille, sit saattaa tulla puheluja tai viestejä jos jotain erikoista tapahtuu/haluaa kertoa jonkun hauskan jutun mitä näki tmv. Ja sitten tulomatkalla soittaa/laittaa viestiä jossain vaiheessa että pitääkö aikataulut ja mihin aikaan on tulossa.
Ei toi viikonloppu niin pitkä aika ole, että pitäis koko ajan soitella, ainoastaan odotan, että jollain tavalla tulee elonmerkkiä matkojen jälkeen, että tiedän, että on päässy turvallisesti perille.
Harvemmin on vain viikonlopun työmatkalla, mutta varmaankin soittaisi ainakin kerran kun tietää minun ja lasten olevan kotona, eli helposti tavoitettavissa.
Jos viikolla on pari päivää työmatkalla ei välttämättä soita jos ei ole mitään erityistä asiaa. Viikon työmatkalla soittaa tai tekstaa pari kertaa (ainakin sen että on päässyt perille ja onko matkatavaratkin messissä).
lyhyitä puheluita ja illalla pidemmän + viestitellään ahkerasti ja illasta irkki laulaa :D
joka ilta yleensä.