Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä Haluan Naimisiin :) Oikeasti, olisi ihanaa olla

Vierailija
27.02.2011 |

rouva!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisen avopuolisoni ex-Rouva oli rouva vain pari kuukautta naimisiin menon jälkeen...että niinki voi käydä...

Vierailija
2/8 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisen avopuolisoni ex-Rouva oli rouva vain pari kuukautta naimisiin menon jälkeen...että niinki voi käydä...

Elämässä voi sattua kaikenlaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihanaa on paitsi tämä suunnittelu. Varsinkin kun itse halutaan mahdollisimman yksinkertaista ja kaikki sanovat että teette ihan sellaiset häät kuin haluatte.. ja silti kaikki työntävät nenänsä joka paikkaan ja puuttuvat tehtyihin valintoihin.. nyt meillä on se suku bridezilla eikä morsian..

Toivottavasti ap haaveesi toteutuu :)

Vierailija
4/8 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina rouva. Eli vaikka olisi eronnutkin, on silti rouva. Neidiksi ei ole paluuta.

Omasta puolesta sanoisin, että ei tämä rouvana olo ole sen kummempaa kuin neitinä Mutta toki jos Ap. on löytänyt elämänsä rakkauden, toivoisin hänen pääsevän rouvasäätyyn mitä pikimmin;) Ihan sen rakkauden tähden, itse "tittelissä" ei ole mitään tavoiteltavaa.

Vierailija
5/8 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina rouva. Eli vaikka olisi eronnutkin, on silti rouva. Neidiksi ei ole paluuta.

Omasta puolesta sanoisin, että ei tämä rouvana olo ole sen kummempaa kuin neitinä Mutta toki jos Ap. on löytänyt elämänsä rakkauden, toivoisin hänen pääsevän rouvasäätyyn mitä pikimmin;) Ihan sen rakkauden tähden, itse "tittelissä" ei ole mitään tavoiteltavaa.

Itse olen sellaisessa tehtävässä kansainvälisessä työssä, jossa matkustan paljon yksin ulkomaille liikeneuvotteluihin. Nyt rouvana saan olla ihan rauhassa kaikenmaailman miesten vonkaukselta. Yli 30-vuotiaana olisi jo vähän noloakin olla neiti. Suomessa sillä ei todellakaan ole mitään merkitystä, mutta monessa paikassa muualla maailmassa näyttää olevan. Olin nykyisessä työssä jo neitinä, joten näen eron.

Vierailija
6/8 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin tuon määritelmän jokin aika sitten ja minusta se on IHANA :)

t. tuleva uusioneiti

Vierailija
7/8 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut rouvana 15 vuotta ja kyllä kähden käden sormiin mahtuu ne kerrat kun rouvaksi tituleeerattu : )

Vierailija
8/8 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti siellä neuvotteluissa että olet rouva, vai mistä ne miehet sen tietää??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi