Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäkää ne koinsyömät rättinne kaukana minusta!

Vierailija
07.03.2011 |

Älkää suakeli käyttäkö minua kierrätyskeskuksena. Mun lapselle kelpaa vain PARAS. Designia sen pitää olla ja KÄYTTÄMÄTÖNTÄ. Jumalauta viekää ne kurppaiset vauvanvaatesäkkinne kauas minusta! En halua niitä ilmaiseksi, saati että teidän reikäisistä Reimateceistä mitään maksaisin. Kunnon Moloa sen olla pitää.

Ja kun niiden rättisäkkienne kanssa tulette meille kylään, niin älkää nyt halvattu mitään pullakahveja odottako! Nuukuus on se millä rahat säästyy niihin design-vauvanvaatteisiin ja klassikkoleluihin.

Ugh ;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyn silti kannassani yhä,

t. se ap toisesta ketjusta jolla ei kyllä ole designiä mutta reiättömiä ja suht nypyttömiä vauvanvaatteita kyllä raivausurakan jälkeen

Vierailija
2/4 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hauskaa. Muista nyt kuitenkin se, että jotkut ihmiset asuvat pienissä kerrostaloasunnoissa, joihin ei kertakaikkiaan pysty säilömään suuria määriä tavaraa. Itse ostan lähes kaikki lastenvaatteet käytettyinä, mutta ainoastaan tarpeellista.

Olen joskus saanut sukulaisilta vaatesäkkejä, ja niiden setvimisessä on kova työ, kun osalla vaatteista on omistajalleen muistoarvoa, ja ne tulevat meille vain lainaan (!), osa taas uff-pönttöön joutavaa tahraista lumppua jne. Mieluummin hankin vaatteet ihan itse kirppikseltä, niin saan juuri sitä mistä tykkään ja mitä tarvitsemme juuri sillä hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ugh, olet puhunut!

Vierailija
4/4 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin just pari pulkkapeitettä terassille ja nyt ne on rei'itettyjä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan