Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä olette siitä että olen opettanut pojan pyyhkimään paperilla pissaamisen jälkeen?

Vierailija
07.03.2011 |

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus mieheltä tästä asiasta, ja se sanoi, että se ei ole hyvä tapa saada pissa pois pippelin päästä.

Vierailija
2/32 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

munaansa pissan jälkeen. JA toki poikakin tekee niin.

Ei miesten pissa ole yhtään hajuttomampaa kuin naistenkaan, eikä kaikki irtoa ravistamallakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus mieheltä tästä asiasta, ja se sanoi, että se ei ole hyvä tapa saada pissa pois pippelin päästä.

Vierailija
4/32 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä miehellesi, että paperiin tosiaan tulee nestettä ja kysy, onko se nestetippa parempi kalsareissa vai paperissa.

Vierailija
5/32 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on opettanut saman tavan meidän pojalle. Onko tässä siis jotain outoa? Mun mielestä ihan fiksua, miten muuten "jäännöspissan" saa pois?

Vierailija
6/32 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, kyllä meillä mies pyyhkii tipat pois

mieheni vannoo ravistuksen nimeen. Oikein kysyin varta vasten tästä asiasta kun kiinnosti, että miksei pyyhi.

Vierailija
7/32 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pissii istualtaan ja pyyhkii pissan jälkeen

Vierailija
8/32 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sitten on. Ravistelu vai?

Mä kysyin joskus mieheltä tästä asiasta, ja se sanoi, että se ei ole hyvä tapa saada pissa pois pippelin päästä.

Vierailija
9/32 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojalle.

Vierailija
10/32 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei kukaan mies pyyhi ja että poikaa aletaan kiusata jos joku näkee esim yleisessä vessassa. pitääkin näyttää tämä ketju sille. -ap

Vierailija
11/32 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/32 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se pieni tippa lasten pikkareissa haittaa? Musta on kivaa, ettei pienet pojat ole turhan tarkkoja noissa siisteysjutuissa. On rennompi meininki. Meillä oli kotona aina hyvin siistiä ja tiukka kuri.

Vierailija
13/32 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavampaa ja hygieenisempää

Vierailija
14/32 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin noloa? Jos mä olisin mies, niin kusisin aina seisten, se olisi sikasiistiä! En todellakaan istuisi neitimäisesti pöntöllä. Miesten kuuluu olla pystyssä!

Vierailija
15/32 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aikuisen miehen pissaiset kalsarit, yöks!

Mitä se pieni tippa lasten pikkareissa haittaa?

Vierailija
16/32 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et nytkin pissaa seisaaltaan, jos se kerran on sikasiistiä? Eihän se naiseltakaan kovin ihmeellisä ponnistuksia vaadi.

Eiks toi ole jotenkin noloa? Jos mä olisin mies, niin kusisin aina seisten, se olisi sikasiistiä! En todellakaan istuisi neitimäisesti pöntöllä. Miesten kuuluu olla pystyssä!

Vierailija
17/32 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin noloa? Jos mä olisin mies, niin kusisin aina seisten, se olisi sikasiistiä! En todellakaan istuisi neitimäisesti pöntöllä. Miesten kuuluu olla pystyssä!

niin noloa? Meillä ainakin mies on sanonu, et on jotenki mukavampi pissiä istualtaan.

Vierailija
18/32 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miestäni vähemmän neitiä saa hakemalla hakea. ja hänkin istuu pissatessaan ja pyyhkii.

eksä ei pyyhkinyt, kunnes kerran oli jokin vahinko sattunut ravistellessa ja kalsareissa oli kolikon kokoinen virtsaläikkä. meillä oli vieraita ja mies tuli keittiöön aamukahville. tuskin vieraat huomasivat mitään, kun jo ohjasin miehen kalsareittenvaihtoon, mutta sen jälkeen hänkin pyyhki hyvin tarkasti. =D

Vierailija
19/32 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on jotenkin hankala pissata istualtaan. Että ei tunnu hyvältä. (Kyseessä siis sama mies, joka kysyttäessä kertoi, että se pyyhkiminen ei ole niin kätevää kuin ravistaminen. Huom. Mies pyyhkii aina pöntönreunan pissittyään, meillä ei ole koskaan posliinissa miehen jäljiltä kusitippoja, joten laiskuudesta ei ole kyse.)

Eikä tosiaan ole mikään äijäilevä mies, vaan ihan mukavuudesta on kyse.

Vierailija
20/32 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen. Ravistamisen jälkeen kun se viimeinen tippa tulee kuitenkin kalsareihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän