Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuksun päiväkirja

Vierailija
07.03.2011 |

Nimi: Johanna Tukiainen

04.03.11 9:03 pm

SEISKAN 19 VUOTIS SYNTTÄRIT, JOSSA OLIN PÄÄESIINTYJÄNÄ, MENIVÄT AIVAN LOISTAVASTI EILEN KAAPELITEHTAALLA, HELSINGISSÄ! KEIKKAA PUKKAA JA KOVASTI!

Sain tänään aamupäivällä soiton, tällainen pikakeikka, minut pyydettiin Helsingin suosituimpaan karaokebaariin Pataässään laulukeikalle, keikkani alkaa ihan juuri, olen paikan päällä noin klo.21.30! Olen vieläkin Hotelli Presidentissä, kirjauduin juuri ulos. Vien Nassu suloisen koirani ensin kotiin, annan sille sen herkkua porosta valmistettua pateeta ja vettä, sitten laulukeikalle! Tänään olen keikalla yksin, tottakai kaikki ystäväni Hesasta ovat sinne tervetulleita!

Eilinen Seiskan synttäriesiintyminen meni aivan loistavasti, meikkaajani Frans kuvasi kamerallani koko shown videolle ja me laitamme sen YouTubeen, jos kukaan muu ei laita.... Minulla on myös upea kuvamateriaali sekä häistämme, että eilisiltä Seiskan juhlilta, jotka aion laittaa tänne Dollsien sivuille ihan omaan kuvagalleriaan! Tällä hetkellä kuvagalleriassa on niin paljon kuvia, että kapasiteetti on käytetty, mutta ostan lisää tilaa. Lisäksi aion muutenkin uudistaa nämä sivut kokonaan, pikkuveljeni Joel saa olla siinä apuna, hän on tietokonenero vaikka on vasta 18 vuotias!

Tässä myytyjä keikkojani tähän asti:

- 19.3.2011 Lappeenrannassa suuret automessut, jossa olen autojen esittelijänä, messujen nimi käsittääkseni Lappeen auto, samana iltana yksityinen polttarikeikka, sekä vielä myöhemmin samana yönä laulu-ja tanssikeikka Hertta Yökerhossa, selvitän vielä paikkakunnan ja kirjoitan sen tänne sekä Seiskan blogiini

-25.3.2011 Yökerho Pormestari, Vantaa

-28.5.2011 ravintola Casa, Kiiminki

Tänään tosiaan olen Pataässä karaokebaarissa, Hesan tunnetuimmassa karaokemestassa esiintymässä, tervetuloa sinne! Laitan hääkuvamme, sekä paljon muuta uutta materiaalia tänne sivuillemme ihan piakkoin! FB sivuni kaadetaan ilkivallan takia kuitenkin niin usein, että onneksi olen tallettanut kaikki kuvani ihan muualle!

Seiskan synttäreistä lisää seuraavassa seiskan blogissani! Ja jos joku vielä kehtaa herjata minua esimerkiksi siitä, että olen jättänyt verot maksamatta, niin haistakaa huilu! Maksoin juuri veromätkyjä 8000e, 6000e omalta tililtäni ja loput otettiin suoraan rahastoistani. Joten veroni olen kyllä hoitanut.

Johanna Tukiainen

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla