G: huijaukset, joihin olette haksahtaneet?
Tähän ketjuun kaikki hömpät joita ette kehtaisi irl tunnustaa. Laihdustuspillerit, ihmevoiteet, kaikki. Mä aloitan:
1. Scala- selluliittihousut
Piti tuhota sellu, paskanmarjat.
2. Laihdutuspohjalliset
Olenko yksinkertainen kun uskoin, että jalkapohjien akupisteitä painelemalla voisin myös laihtua? (olen)
3. A-vitamiinivoide
50 euron putkilon piti parantaa naama-arvet ja rypyt. Hahahahahahah! Niinpä teki, todellakin. Voide oli niin rasvaista että sain vain lisää finnejä.
Kommentit (9)
Mulla on yksi: etanavoide. Etanan liman piti muka parantaa arvet. Maksoi 50e purkki ja pahalta haiseva voide ei auttanut yhtään mihinkään.
sellasen käsienhoitosetin johon kuuluu kynsiviila, käsivoide ja kynsinauhavoide. Ne oli eka myymässä kahta pakkausta erikoishintaan 50e mutta tekivät mulle sitten aivan uskomattoman tarjouksen yksi pakkaus hintaan 25e :D oli hieman tyhmä olo sen jälkeen kun laskutaidottomana tajusin tuon myöhemmin, mutta halusin silti sen pakkauksen. Ihan hyvä oli käytössä muttei niin erinomainen että toista kertaa ostaisin ;)
- NaturPostin ruusunmarja-mitä-lie-kapselit. Piti auttaa migreeniin (lähinnä siihen pahoinvointiin) eipä auttanu
-Magneetti rannekkeet yms napit piti poistaa mm.just migreeniä. Ei poistanu, mutta komean allergisen reaktion sain ranteeseen.
-Jotkut aromaattiset kynttilät, en muista nyt nimeä mutta aiheuttivat päänsäryn.
Tv-shopista moniakin tuotteita, jotka ovat ihan huuhaata: Abtronic (ei travi varmaan edes selitystä..), joku uistin kalastukseen (täysin turha), Totalgym (hiukkasen kova työ vaihtaa jatkuvasti, että saa treenattua joka paikkaa), karvanpoistolaite ellokselta (ei mitään hyötyä), selluliitinpoistohousut, laihduttava kelmu.
Olen tilannut niitä varmaan kymmeniä n. 20 vuoden aikana eikä mikään ole tehonnut millään tavalla. Nyt en ole muutamaan vuoteen enää kokeillut mitään enkä aio kokeillakaan.
Tilasin lehden lehtimyyjältä, kun hänen stoorinsa oli sen verran säälittävä että kävi oikein sääliksi.
Vasta jälkikäteen tajusin että ehkä ei mun olis pitänyt mennä lankaan.
Piti tehdä hyvä olo ja laihduttaa ja kaikkea.
Aiheutti jatkuvan ripulin, jonka takia mitään ei jaksanut tehdä. (Kaukana mainostetusta virkeästä ja energisestä olosta.)
Hiukset lähtivät, oikein tuppoina ja olivat takkuiset.
Jatkuva heikko olo ja päänsärkyä.
Myöhemmin luin, että on maksatoksisia tuotteita.
Ei koskaan enää.
Järkyttävä kokemus.
Rental osake! Huh huh, kyllä oli hyvät puhelahjat. Uskomatonta miten sitä aikoinaan haksahtikin siihen. Onneksi sain myytyä sen pois, tosin tappiolla...
No sit kans herbalife. Toisaalta voisinkin uskoa siihen, että on hyötyäkin. Mutta maku meni kun kaikki olivat niiiiiiiiiin lässynlässyn tässä asiassa, hirvee kasa popsia pillereitä ja pirtelöitä.. ja "et ole hyvä ihminen, jos et syö näitä" tyyliin... Ai niin ja sanottiinhan siitäkin, kun olin silloin raskaana ja en halunnut syödä niitä silloin, niin vedottiin siihen, että kun näitä syö, saa todella hyväkuntoisia lapsia, neljäkiloisia...
Holiday Clubin osake. Arrgh!!!